:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Saturday, July 25, 2009

Tika Ini..

Pukul 3.20 am..

Aku bukan seekor burung hantu yang berjaga waktu malam..
Bukan jua seekor ayam yang mau menunggu dinihari hari untuk berkokok..

Hakikatnya..

Aku seorang manusia yang baru selesai siapkan courseware.. tapi dalam power point je dulu.. haha.. at least, siap kan jugak untuk satu step kan.. padan muka kat aku.. supervisor suh wat senang2, aku nak wat susah2.. kan nyusah kan diri sendri je.. nyusahkan kat abang yg kena taip ayat tulis dalam power point.. nyusahkan kat abang mie lagi kene ajar aku guna java.. pastu dah siap courseware, pi masuk sekolah pulak.. susahkan kak dah pulak.. aku sudah menyusahkan semua orang..

Sekarang, tahap ketensionan aku kurang la sikit sebab 1 step dah siap.. tak pe, slow2 macam siput pun asalkan aku puas hati.. idea dari otak aku sendiri yang rata2 orang tengok courseware aku, dorang puji [fakta oke, sila percaya.. perasan mode! haha]..

Aku bukan seekor ayam nak berkokok waktu pagi.. tapi kalu aku buat2 'berkokok', agak2 bangun semua orang dalam rumah aku??

~kok bangun tahajud wehhhh kok!!!~ [kokokan versi melayu.. wujud kah? adakah patut aku melalut waktu pagi2 camni?]

.
.
.

Oke .. puan anim, pegi tido...



5 Comments:

nurQaseh said...

wah tahniah..
akhirnya dh siap..^_^
bole la tdo puas2 pasni..hehe

syabab said...

^_^
comel~~~
taip kali baca entry anim, mesti nak gelak..anim anim..i wish i could meet u one day :)

Mami Hadeef said...

To nurQaseh:

haha.. gembiranya hati dh siap courseware, rase nak kaco kak nor tido kat luar semalam.. ngeh3.. pasni projek betulkan mata.. mata dah 'masuk' dalam balik dah.. hehe

To Kak siti nurani abdullah:

hehe.. iye la akak.. i wish too.. nanti balik mlysia gitau la.. kot2 ade rezeki nak jumpe.. hihi.. kot2 husband anim nak tanye pape pasal medic kt india nu.. =).. sesungguhnya daku tak nak pi sane..

syabab said...

ops..nura muda 7 bulan lagi dr anim..
alamak..adakah daku ternmpk tue? hahah

teringin nak jupe..layout pun sama.:P berjodoh la nih..

nk smbg kat india? hehe..x penah dgr lagi ada org nk smbg master medic kat sini.. oh oh,india ni.. anim dok je la msia tuh..nak blaja bhs pun berbelit lidah ni ha..mcm2 tau..bukn hindi..tapi tulu, malayalam, kannada..tamil lagi ok..hehehe..^_^

Mami Hadeef said...

Haha.. same umo la yea.. sorry la.. sebenarnya anim belek gak nora punye profile sebab nak tengok umo.. kot2 la akak ke, adik ke.. hikhik.. sorry yea..

hihi.. teringin jugak.. sonok berblog neh.. walaupun tak pernah jumpe, tapi rase macm rapat je kan?

ntah la dia tu.. kadang2 dia usik anim je sebab anim tak nak gi sane.. takut anak lahir tetibe tertuka dgn 'anak2' kat sane.. haha.. tak tau la dia nak sambung mane.. tapi insya ALLAh akan sambung kot sebab cita2 dia nak jadi pakar.. anim support je la kan.. =)

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online