:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Monday, July 27, 2009

Di Satu Sudut..

Uwwekkk~
.
.
.

Uwwekkk~
.
.
.

Dan uwwekkk lagi~
.
.
.

Fikiran2 kawan2 yang berada dalam rumah itu;

Dia 1: "anim ke tu??"
Dia 2: "eh, anim ke?"

Lalu.. mereka2 mengalihkan pandangan ke arah sink dapur dan..

"Ooo.. ingatkan anim tadi.."

Di manakah aku ketika itu? ~ of course la dapat bilik.. langsung tak dengar.. tido mati ke ape aku neh.. kalu aku ade, boleh tulun tepuk2 belakang dia.. kesian housemate aku, kerana makan sebiji buah naga, perut dia meragam dan terus muntah.. pi klinik pun dalam pukul 10 lebih dan akhirnya terpaksa dikejarkan ke Hospital Slim River dan kena tahan wad.. aku pun tak tau 'apa' yg ada dalam buah naga neh.. bese nya, jarang orang sakit perut dan muntah kalu makan buah2.. agaknya boikot dari buah naga kot...

"ooo..buah naga.. ko boikot kawan aku ek??"~

Nampaknya mereka2 itu sedang menanti 'uwwekk2' dari aku.. haha.. oke, testing 1..2..3..

Uwwekksss

p/s: S yang banyak menunjukkan kekerapan uwwekk aku tu yang mengada2 + tipu2 je.. aku malas nak taip banyak kali.. haha..

2 Comments:

ummuabdullahsyaakir said...

anim,tak sabar nk tunggu uweek yg sebenar dari anim..hehe

Mami Hadeef said...

To ummuabdullahsyaakir:

hehe.. oke2.. taun depan ek.. anim record utk akak bunyi tu... kui3.. gurau je.. atau kite 'uwek3' bersama2?? hihi..

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online