:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Saturday, July 11, 2009

Hadiah

Entri versi ayat jiwang2.. sila jangan muntah berkaler2 bile kamu membacanya..

Hari ni, aku rasa sangat bertuah.. brtuah kerana sudah lama aku tidak dihadiahi hadiah yang begitu sepesel.. sungguh.. hari ni aku tidak menduga yang aku mendapat hadiah seperti itu.. aku pada asalnya bergenang air mata dek kerana terlalu terharu dngan hadiah yang sebegitu.. akhirnya, air mata ku sapu jua.. ku gosok tapak tangan ku yang seolah2 tidak percaya menerima hadiah istimewa dari -NYA.. apakah hadiah itu?

**************** versi ayat jiwang tamat *********************

Ya... jari ku yang manis lagi comey lote di kepit oleh pintu bilik ku yang tidak berdosa itu.. salah siapa? bukan salah ibu ku yang mengandung.. bukan jua salah aku yang mengandung.. eh2.. silap tulis pulak.. haha.. bukan salah aku yang dikandung oleh ibu.. dan akhirnya, hadiah itu 'berkesan' di jari aku.. merah bak darah ikan.. orang putih paggil 'maroon'.. tak yah nak guna Engelish sudah.. PPSMI sudah dimansuhkan.. apakah kaitannya?

Versi mengarut.. sila baca tanpa rasa bosan *_~

p/s: gambar tak leh diuploadkan sebab camera kawan aku yang pinjam.. nak snap gambar guna N81 pun tak berapa canggih sangat.. makin 'comey' jari aku nanti..


3 Comments:

ai said...

salam 'tahniah',

hehe...same la kita..sama2 dpt hadiah best..semoga kita tergolong dlm golongan org2 yg sabar

Insyirah said...

wah2 makin jiwang skrg yer sjak2 berdue..^_^
xpe..next week okla tu..hehe

ANIEMZ said...

anim to ai:

hehe.. tmbah lagi satu pakej, kene pisau kat ibu jari pagi tadi.. hehe.. ni kes jasad kat tanjong malim, otak je kat Kuantn.. tolong nengok2 kan zubir kat sane ek. hikhik.. kot2 dia meroyan gak ingat bini kat sini.. hehe

anim to insyirah:

ye.. hari ni dah kurang warna maroon tu.. dah nak baik dah.. =)

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online