:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Thursday, July 9, 2009

Perkara Yang Aku Tak Suka

Perkara yang aku tak suka dan paling2 aku tak suka :

Minta cop dari PA (penasihat akademik) - sebab result yang perlu dihantar ke KPM memerlukan cop pengesahan dari lecturer, jadi aku kene jumpe PA.. PA aku ni the very3 bz person.. susah nak lekat kat bilik.. so, bile aku nak jumpe dia utk pengesahan, selalu dia tak der.. nak call aku tak der no hp dia.. adakah salah aku? haha.. pulak tu sem ni dia tukar bilik kat BC, aku macam itik cabut ekor (adakah wujud peribahasa itu?) terkapai2 mencari bilik dia.. at last, tak jumpa2.. aku balik rumah then taip entri nih =)


Jumpa supervisor.. - bukan aku tak suke dia.. semestinya aku memang tak suka jumpe lecturer.. aku kurang kemahiran komunikasi.. betul kah statement itu? haha... bile aku jumpe supervisor dan gitau projek yang nak di propose kan, lect mesti cakap, "ikut awak la.." .. kalu ikut saya en, saya akan wat kajian paling simple.. peratus budak2 yang gagal menghafal rumus halaju.. v = displacement / time.. acceptable kah?


Bile sakit perut, gi singgah toilet masjid dengan harapan bersih tapi hampeh.. geram dan memang tak suke.. susah ke nak flush 'bahan' kite tu.. tak payah wat jadi artifak utk masjid.. itu rumah ALLAH.. kalu sayang nak flush, bungkus wat balik rumah.. sorry, ayat kotor.. amik perhatian sebelum abaikan ayat ini =]


Banyak lagi mende yang aku tak suka.. tapi cukup itu bebelan hari ni.. abang cakap rindu nak dengar aku bebel.. so, abang sila baca entri ni.. aling dah membebel secukup rasa *_~


0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online