:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Thursday, April 30, 2009

28 April 2009

28 April 2009.. Sorri ye wahai kawan2 ku.. 2 3 entri dalam blog ni sentiasa di update tentang besday anim je.. hehe.. saje, sebagai kenangan.. nanti 10 tahun akan datang [kalau panjang umo..], boleh la tengok balik kenangan mase zaman muda2 dulu.. tapi kalu 10 tahun akan datang pun still muda jugak tau.. [tak mo ngaku tua..hikhik..].. seperti kata abang aziz, suami kak dah..

"ibu bukan tua.. ibu matang je.. "

Penuh dengan makna tu.. hikhik.. oke.. dah cukup cakap hal tu.. nanti jadi entri pasal umur pulak.. nop...nopp.. bukan hal tu yang inginku utarakan dalam blog ni..

Sebentar tadi, kawan anim, syu baru je balik ke kolej nya.. dari pukul 11 pagi sampai kul 9 malam dia stay kat rumah anim.. orang dah habis exam katakan, bergumbira sakan la.. dan masa kul 11 jugak la anim baru bangun.. peace ^_^ [anak dara sapa ni??] Zubir yang demam, anim yang tak larat.. chemistry kah itu?? hehe..

Oke.. Syu datang bukan dengan tangan kosong.. Sila tengok apa yang dibawanya..

~Production dari kedai depan ACER.. oke??~

~sedap2x.. nyum..nyumm~

Celebrate besday ku secara kecil-kecilan.. erm, nak dapat kek coklat dari Zubir yang kat depan kedai ACER tuh dah tinggal impian dah.. sebab misunderstanding so tak dapek la kek itu sampai pada ku.. huhu.. tak pe, syu dah bawak dah.. satu slice pun dah cukup.. membuatkan diriku betul2 kekenyangan dengan kek coklat yang sedap itu.. [syu, nak lagi, nak simpan dalam peti..]

0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online