:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Monday, April 6, 2009

Akhirnya Saya Sampai..

Akhirnya sampai jua ke destinasi.. opssss!! bukan destinasi tapi mase yang ditunggu2.. mase apakah itu?? 6/6 lambat lagi.. tapi mase ape?? huhu.. ye.. sudah sampai mase saya untuk menghantar semua asemen2.. asemen2, pergi la engkau dari hidupku.. berilah ku ketenangan untuk study pulak.. 2 weeks more untuk final exam ni.. sem yang sangat2 sengal i means.. haha.. dengan study week tak der, subjek semua berat2 [berapa kilo?] then ape2 lagi la..

Lagi satu, lagi dasyat sem ni jugak sebab ade satu hari tuh 2 papers..2 papers tuh adalah subjek yang membaca.. memerlukan anim duk menenangkan diri dan membaca bait2 ayat yang dikarang dalam buku tuh.. ^_~ ..

So, tengok pada jam di dinding.. tepat pukul 2.53 am, anim telah menyiapkan proposal untuk thesis sem depan.. ^-^ .. adakah ini kerja last minit?? ohoh.. saya pun tidak tahu.. asal wat kerja je last minit, asal last minit je wat kerja.. =D .. dengan ini saya mengisytiharkan bahawa saya sudah bebas dari asemen yang untuk semester 2 2008/2009.. yahoooooO!!! so, anim.. plez moving to study mode. oke??

2 Comments:

FirJah said...

good luck aniem..study elok2 yer...moga berjaya dgn cemerlang..

Mami Hadeef said...

To Firjah:

Mekaseh kak..

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online