:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Saturday, April 11, 2009

Fikiran Saya..

Tengah2 bersembang dengan roomate tersayang [iye ke anim sayang..jangan marah Dah..ngeh3], tibe2 dapat calling.. nombor yang tak dikenali.. mengamati suaranya, anim juga tidak dapat mengagak siapa gerangannya.. kesian sahabat itu.. 2 nama anim teka, semua salah.. aduss...

"ina satu matric dengan anim ke?"

"bukan.."

"ina engku asma husna ke?"

"bukan.."

adui.. sape ni..

"amalina la.."

Ohh.. bakal pengantin yang anim maksudkan semalam.. hikhik.. dia telefon bertujuan meminta maaf atas segala kesalahfahaman antara dia, anim dan zubir.. lalu bersembang dengan dia lebih kurang 10 minit kot.. lame tak jumpe Ama.. rindu sungguh.. gelak Ama sama macam dulu.. tak caya Ama dah nak kawen.. hehe..

Then, selesai sembang dengan dia, anim mesej pada Zubir..

"Em.. bes student pertama dah nak kawen.. bes student kedua pun dah nak kawen, cume lewat 2 minggu je dari bes student pertama.. best student ketiga bile ek?"

Zubir hanya gelak saja.. dulu tika di SMAASZA, Zubir, Amalina dan Hafiz adalah top three students yang the best dalam ranking la kirenya.. sebab tu anim cakap camtu semalam.. then, anim pun sambung lagi mesej dengan Zubir..

"Kene gitau hafiz ni dia dalam kategori waiting list.." hehe

p/s: kepada Hafiz, andai nya terbaca entri ni.. sila la ye mempercepatkan majlis anda supaya ranking seperti dalam sekolah dulu daat dikekalkan.. ^_^

2 Comments:

Shahibul Afzan Wahab said...

ish3..adik2 ambe ni...bersaing sape kawen dulu pulak...xpe2,persaingan sihat...:)

Mami Hadeef said...

hehe..secara tak sengaja.. hehe.. sebab baru tau amalina nak kawen.. so, terfikir pulak cegitu.. hehe

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online