:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Thursday, April 30, 2009

Untitled ^_^

Scroll ke bawah n then tengok kat countdown ticker..

1 month 3 days..


Sebenarnya anim tengah berfikir2.. bukan lah berfikir2 mau kawen ke tak.. hehe.. kalu fikir camtu, sila rendam muka anda dalam besen berisi air, oke.. untuk memastikan anda dalam keadaan sedar..kui3..

Esok kakak anim, kak ma akan balik ke Terengganu.. tujuan untuk hantar kad kawen pada mak n ayah anim untuk mereka bagi pada orang2 kampung.. so, kak ma offer petang tadi...

"nak balik tak dik??"

Waaa... soalan menusuk kalbu dan menikam hatiku.. nak balik sangat rumah.. tok se doh duk sini [tak nak dah duk sini..].. study n study n study.. only 1 paper must to kill.. uhhh.. sungguh tidak rela menunggu lame2..hikhik .. ni kata2 orang yang belum sedar untuk menghadapi paper Electromagnet.. the killer paper among of physics students.. ahaks..

Still ade mase.. kak ma balik petang esok.. so, kalu anim nak balik jugak, boleh angkat beg pagi esok, naik bas ke pekan.. amik tiket ke KL dan naik komuter ke Bangi.. ok sampai.. petang tu tolak ke Terengganu.. perlu ke balik kampung ek?? fikir~fikir~fikir.. lalalala.. esok wat keputusan.. oke...

p/s: hepi holiday pada kawan2 yang dah habis exam especially most of physics students yang dah habis exam petang tadi.. kami je seramai 30 orang yang tak habis lagi sebab amik paper EM.. bukan repeat ek.. tapi ketinggalan.. kui3..

p/s 2: Kembara mengalu2kan anim mengambil award dan tempek kt blog ni.. so, dengan sukacitanya anim gamkan award dia di blog anim ni.. kui3.. TQ kepada Syam dan Syidah ye..

kembara1731


2 Comments:

lynn md noh said...

salam
hepi belated besday hanim
rupenye same2 akhir april
patutla kawen pon dekat2..
hehehe..
tahniah diawalkan..
akk balek 8june.da xle adjust da.
huhuhu..
redha je laa..

Mami Hadeef said...

Anim to Layyinan:

Salam.. mekasih kak.. em, lambt akak balik.. hehe.. camne ni, nak kawen balik last minit.. hehe.. kene doa banyak2 jangan bagi flight delay.. oke?? hehe

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online