:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Wednesday, June 3, 2009

Tingkatkan Prestasi Kurangkan Kontroversi =)

Tarikh : 3 Jun 209
Masa : 10.47 am
Tempat : Masjid Bukit Payong, Marang, Trg

Trade mark di atas macam familiar je kan? hihi.. sorry melodi, I ciplak U punye trade mark.. huhu.. gambar2 di bawah di uploadkan tidak ikut turutan.. so, aku dah labelkan ikut nombor2 yea.. doakan aku dan abang bahagia selamanya... nanti aku uploadkan video yea.. internet lambat kat rumah ni.. =)

5. Gambar ni kat rumah.. setelah balik dari masjid.. aku dan abang sendiri pun belum makan.. versi lenguh nak senyum..

4. Banyak2 gambar yang ni aku paling suke tengok.. hehe..


3. Ni perjalanan bersama untuk masuk ke rumah aku.. diiringi oleh kakak aku no 2 dan suaminya..

2. Gambar di luar masjid.. aku request gambar ni dengan abang mie.. kalut dah nak balik mase nih, tapi fikir2 pasni dah tak der peluang agi nak bergambar pakai baju pengantin ni..

1. Baru nak kuar dari masjid.. suke sangt tengok.. senyum meleret sampai ke telinga aku dan abang..

Sekian sahaja persembahan pada hari ini.. tunggu 6.6 aku uploadkan gambar kenduri oke?

14 Comments:

shidah said...

TAHNIAH!!!....

WUUU....TAHNIAH FOR BOTH OF U...CAM NE?BEST?..HAHAHA...AK DOAKAN KORG BAHAGIA SAMPAI MATI..ERK~..KASAR SGT KE?..LAU SAMPAI KE ANAK CUCU JERK..X BEST..SMPI AKHIR HAYAT KORG LA KIRE NYE..KORG NI PLAN ANAK LPS ABIS STUDY KE NAPE?..HAHAHA...SAJE JERK..KOT2 LA SMPT ADE BABY SBLM AKU BALIK..SO..HADIAH BABY JE LA AKU BAGI..KIRE HADIAH KAWEN LA JUGAK TU NNT..ERM..SORRY X PEGI KENDURI KORG..UPLOAD VIDEO EHH..TAHNIAH LAGI SKALI...SLAMAT PENGANTIN BARU!!!...

Mami Hadeef said...

aniemz to syidah:

haha.. baby? as soon as possible.. tak la.. kene plan, kan nanti meletup I punye mak mentua.. warning lampu merah terus bagi kat I ni jangan ade anak mase blaja.. haha..so, faham2 sendiri la kan..hihi.. thanks.. aku nok uploadkan video, tapi lambat sgt nih internet..

Raihah Rosli said...

Tahniah niem!
Slmt pgntin baru!
Semoga berkekalan hingga akhir hayat.
Sori tak dapat dtg...
Hadiah naik sem nnti eh!

http://raihahrosli.blogspot.com/2009/06/tahniah-puan-nurrul-haniem.html

izuqila said...

Selamat Pengantin Baru Aniem&Zubir!! BaarakaLlaahu fii kumaa..

kembara™ said...

salam
tahniah buat haniem dan zubir..baarakallahu lakuma,wabaarik alaikuma wajam'u bainakuma fil khair...selamat pengantin baru..semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat...kitorang dah nak dapat baby dah..hik3...kalau dah rezeki...Allah yang tentukan..:D

SupeR HoLky-HOOD said...

Salam anim...mabruk ya ukht!

alhamdulillah a'la kulli hal..

"barakallahu lakumaa wa baarak ‘alaikuma wa jama’a bainakumaa fil khair.."

Mg Anim n zauj trus dibwh lindungan dan berkatNya..
huhu..kt jmpe nnti iAllah. Slmt pengantin baru!!

Salam syg dr Czech,
LAh(^-*)

'atiqah said...

salam anim dan zubir. tahniah dari kami 'atiqah dan ipin =)

barakallahulaka wabaraka 'alaika wajama'a bainakuma fil khair..ameen

Selamat menjadi isteri solehah ye =) akk pun msh belajar lagi nih..alhamdulillah..

Khazinatul_Asrar said...

Salam~
First time meninggalkan jejak di sini rasanya. Selama ni,jd silent reader je. Hehe. Tunggu masa akak di nikahkan sbnrnya ;) . Anyway, Selamat pengantin baru kak ^__^. Bestnya jadi pengantin muda kan. Huhu. Semoga jadi isteri solehah ,penyejuk mata dan penawar hati.

yuhazlina said...

Tahniah..
Selamat Pengantin Baru...
Semoga Berkekalan Hingga Ke Akhir Hayat

FirJah said...

TAhniah aniem.. amboi orang call pun tak angkat lah dia bila dah dapat mr right nya...
moga bahagia dunia & akhirat...

Shahibul Afzan Wahab said...

selamat pengantin baru utk aniem dan zubir...

ehsas jaded said...

salam..barakallahu lakuma...anim...jelesnye aku tgk gambo mg..nk save buleh? hahaha.. tahniah2..semoga Allah memberkati kalian..:)

hanidaia said...

nim..xsbr nk tgk seme2 gmba kwen mg..hehehhe

Azila said...

sweet,moga berbahagia hga akhr hayat

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online