:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Tuesday, June 30, 2009

Honeymoon Ke?

Honeymoon ke kami ni? tapi kalu orang tanye aku, gi honeymoon mane, aku akan cakap first2 honeymoon kami kat tanjong malim.. hikhik.. sebab first tempat yang agak 'jauh' aku gi dengan abang adalah tanjong malim.. tempat 'dating' kat library UPSI.. 'aktiviti' yang aku dan abang buat adalah siapkan proposal aku.. hikhik =]

Then, lepas ke Tanjong Malim kami ke Putrajaya.. kat sini..

~ kes jurufoto tidak profesional, so gambar di snap senget.. -_~

Kalu tak kerana nak submit proposal, aku dan abang tak kan gi dah.. ni bukan tempat 'bulan & madu'.. hikhik..

So, lepas tu kami ke Petrosains.. ni kali kedua aku gi kat sini.. dah banyak perubahan yang ada.. ni pun sebab abang yang ajak, kalu tak, aku malas nak gi tempat2 camtu sebab ramai sangat manusia.. budak2 buat lawatan sekolah..

~ sayang pada kamu.. untuk abang, bukan patung tu yea.. ^-^

Then, kami ke Lata Belatan.. niat asal untuk pergi sane bukan untuk mandi, so tidak mandi lah kami ke sane.. hikhik.. aku nak gi sane sebab aku tak pernah pun gi sane.. kalu dah memang niat nak mandi, aku ajak abang pergi Lata Tembakah je sebab dekat sangat dengan rumah.. so, bilesnap gambar 2 3 keping, kami pun blah.. orang pun tengok pelikkat kami sebab aku gi sane pun pakai baju kurung.. =) berjalan berpimpin tangan pulak tu, dah tu gambar dekat2 pulak.. hikhik..

~ nasib ade 'pelindung'.. teduh sikit muka ku..

Lepas gi sane, aku gi Masjid kristal dengan abang.. cite ni panas2 goreng pisang lagi sebab baru gi semalam.. sampai sane tup tup bunyi guruh.. adus, frust nonggeng sebab tujuan nak gi nak jalan2 snap gambar.. sempat snap gambar 2 3 keping sebelum hujan turun dengan lebatnya..

~Sebelum hujan turun..

~ cepat2 amik gambar.. hujan dah nak turun ni..

Tak dapat amik gambar kat masjid, amik gambar dalam kete jea =)

~ Aku dan abang

~ Masjid kristal..kristal kah itu?

Hujan dah berenti, so kami turun sane untuk 'tawaf' kat masjid tuh.. nak sembahyang pun dah sembahyang asar kat rumah..


~Dah puas tunjuk muke kat korang.. ^_~

~ Merenung jauh..

3 Comments:

Nadi-ah AzL said...

semoga bahgia anim...sori xley nk g kenduri anim aritu bz sket umh ni...hoho

Shahibul Afzan Wahab said...

selamat berbahagia...bahagia kak shibul tengok zubir dan aniem bahagia.

kak shibul pun nak minta maaf x sempat gi kenduri anim.ada kat uia lagi hari tu.

izuqila said...

mmg sonok jln2 pas kawin kn2??
pastu amik gmbr sane sini..hehehe...

nnt lg sonok bile kite tgk balik koleksi2 gmbr2 bahagie 2...yuhuu..

tp kitrg skg ni dlnda kerosakan..kmera rosak, hp rosk gak..pegi mane2 xdpt amik gmbr..xbesh betol..eheh!

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online