:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Tuesday, June 16, 2009

Kisah Kenangan Lalu

Sedikit penerangan tentang entri Kenangan Lalu.. kenangan lalu ini mengandungi 5 episod yang telah di tulis oleh penulis.. sebenarnya penulis berusaha untuk memendekkan jalan cerita, tapi dah memang tak boleh.. keke.. setiap cerita yang terkandung dalam entri 'Kenangan Lalu' ini adalah cerita benar antara penulis dan suami.. disebabkan bulan ini masih dalam bulan Jun, so penulis amat berbesar hati untuk mengabadikan kenangan bersama sebanyak mungkin dalam bulan ini memandangkan bulan ini bulan kami disatukan sebagai suami isteri..

Penulis meng'pos' entri ini untuk bacaan umum.. kepada sesiapa yang berminat, boleh membacanya dari episod satu hingga lima.. kepada yang menyampah, meluat dan dsb, sila alihkan cursor anda di bahagian atas sebelah kanan dan tekan X .. hehe..

Sori, ayat sedikit skema.. kui3..

4 Comments:

AnjeRuby a.k.a Kak Abell said...

boleh buat novel ni..

ANIEMZ said...

hehe.. nak wat novel, tapi tak cukup spesifikasi novel.. ayat tara jiwang2..

FdausAmad said...

Gua nak jemput lu dtg kenduri kat blog gua.
Follow terus pun xpa.Ikut baca doa.

Blog gua tu dah tak seimbang.Ramai budak berat belah punk.

Gua dah 6 hari merantau jemput kenduri ni.

Maaruf Mohamad said...

terasa baca buku cerita
"AKU & DIA" pulak.
muhahaha
good job kak haniem.

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online