:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Monday, June 22, 2009

Rasa Bersalah

Sebenarnya kalu ikutkan dah lewat mase ni utk aku berblogging.. walaupun mate dah separuh celik, tapi semangat nak bukak blog ni tetap ade.. hikhik.. abang dah lame lena.. mimpi ntah pape.. tengok jam dah kul 12.07 am.. aku baru sampai KT petang tadi.. singgah ke rumah amalina untuk 'jenguk' pengantin baru 3 hari.. hehe.. then, singgah rumah kak Dah sampai zohor.. lepas zohor, baru bertolak ke KT..

Bile dah start surf internet, 2 web page yg akan aku surf.. blog n Friendster.. bile masuk friendster, ramai kawan2 request utk tengok gambar2 kawen kami.. sebenarnya bukan tak nak upload, tapi aku tak dapat lagi dari abang aku.. gambar kawen yang aku ade sekarang tu ade la, tapi belum di editkan lagi.. so, macam malas je nak upload.. alang2 nak upload, baik upload yang dah di editkan yek..

Pastu, masuk pulak blog then tengok kat shoutbox.. zie pulak yang 'nangis' situ sebab aku tak link kan blog dia.. hikhik.. dah tua2 nanes lagi yek! semalam aku dah copy alamt blog dia, then gi kat layout utk tambah kan link.. bile dah klik tu, internet down.. so, hari ini, bile aku klik kat name ziey tu, dia suh aku taip emel beralamat kan kepada ziey.. aku hilang punca la nak dapatkan camne alamat tu..

SO

kepada :

1. Kawan2 SMAASZA yang hadir waktu majlis kami baru2 nih, nanti aku akan uploadkan gambar2 tuh ye secepat mungkin.. paling cepat awal bulan 7.. baru nak masuk semester2 baru.. ala, awal2 semester bukan banyak asemen pun.. so, korang boleh layan gambar2 kawen kami yerk.. maaf diminta sebab request kalian tak dapat kami tunaikan segera mungkin..

2. Utk ziey.. andai kamu baca entri ni, jangan nanes lagi ek.. sila tinggalkan alamt blog kamu utk aku nak link kan di sini.. huhu.. olo2, buruk bebeno org tua2 nanes ni.. hehe.. selamat 'longkang' dalam blog ni tak tersumbat, kalu tak dah banjir dengan air mata ziey kat sini.. =)


1 Comment:

theonlywan said...

aniem,zie saloh komen kat 'seringkas mungkin'...tengok bowoh la deh...

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online