:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Sunday, June 21, 2009

Menjawab Di Sini..

AlyaFarhana: salam. i'm one of ur blog follower. glad to see u n zubir officially married. hepi sgt rase. moga antum bahagia dunia akhirat. aamin..

aniemz: wsalam.. thanks sbb sudi jadi follower saye.. semoga di aminkan doa saudari untuk kami berdua..

maa : nim..sori x dang nk g kenduri ri2..ma g kuantan pah tu dekpom..nk tgk gop pic2 kawen hehe..

aniemz: maa, anim tau.. anim simpan utk maa..tak dak mase agi nok gi umah maa.. bz sgt dekpong.. anim dok dang lagi nak upload gmbo dalam FS.. lagi pun hok edit tuh tak dapat lagi dari abg anim..

izu : Salam Anim, tlg tanyakan zubir, ade tak no Saifuddin, student medic kuantan..org pahang..izu nak..

aniemz: wsalam.. anim dah tanye dia.. dia tak der no saifuddin tu..maybe tak berapa rapat kot..

kd uia : buat zubir n anim,sy ucapkan selamat pengantin baru..sori zubir,aku xdapat dtg kenduri ko..aku xde geng kuantan la..nnt ko knal kan la org umah ko..

aniemz: thanks sudi lawat blog kami.. --> tolong jawab jadi wakil zubir =)

nor uia : slm. knl X? xkenal xpe, y penting sy kenal.. Tahniah. moga bahagia n smg Allah meredhai segalanya..

aniemz: wsalam.. kenal.. tgk blog nor baru cam sape.. keep blogging ek..

ana muslim to zubir : tahniah akhi..barakallahulaka...

aniemz wakil zubir : syukran..

nija : slm.hanim n zubir,tahniah.slmt pengantin baru.maaf tak dapat dtg.

aniemz: wsalam.. tak per.. lame tak jupe nija.. rindu sama kamu..

ziey : slm...1st nk mitok maaf byk2 sbb xleh mari aritu.aku btul2 xleh walaupun ikut hati nk sgt tgk sahabat aku nikoh.pepun slmt pengantin baru...selagi aku doakan mu dua org bahagia sampai akhir hayat.InsyaAllah mu timang baby 1st kkgi aku gi deh....

aniemz: wsalam.. tak pe la.. mu gitau doh kan aku mu ade short sem ek.. aku faham.. susah nak celah2 mase ni.. erm, first baby? hehe.. dok tau la bile rezekinya..

Ahliahnizam: Salam ziarah

aniemz: thanks.. salam ukhuwwah..


0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online