:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Friday, June 26, 2009

Award Dari IzuQila..

Thanks to Qila sebab sudi bagi award kat aku.. so, secara tidak langsung ter'updet' jugak blog ni.. sebenarnya tak tau nak tulis ape.. tetibe dah jadi 'blur' nak coret kat blog sendiri.. sebab ape? sebab lagi seminggu mase utk bersama abang.. pasni dah berpisah utk sementara.. aku tang ke Utara, abang tang ke Timur.. aiseh.. tu dah jadi pra-angau dengan abang =) .. tanak buang masa, so, aku siapkan tugasan dari Qila nih..

a) Copy badge "Vespa blogger Award Friendship" di atas untuk diletakkan di blog anda.


b)Link / ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.


Pemberi award ni adalah Ungku Aqila bt Ungku Yacob.. kenal dia melalui blog.. tau blog dia ni melalui FS.. tau FS dia ni melalui FS nurul (isteri imran).. tau FS nurul pulak melalui sape ntah.. haha.. banyak tol link aku ni utk jumpe blog Qila.. first2 masuk blog dia, amat teruja sebab umur 20 dah diijabkabulkan.. sampai kan tertanya2 camne dorang boleh kawen awal ni.. so, bertanye dan bertanya sehingga lah mendapat petua.. hikhik.. sape yang nak tau care nya, boleh la berhubung terus dengan Izu Qila a.k.a tok guru aku atau jika dorang sibuk dengan bisnes, aku boleh bagi petuanya.. tak pe ke IzuQila atau dikira potong line ? =)

c) Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri.

5 tentang fakta
  1. Nama diberi Nurrul-Haniem bt Mustaphy
  2. Pelajar UPSI, final year 09/10
  3. Telah menjadi Puan kepada Encik Mohd Zubir bin Abdul Rahman
  4. Baru tarik nafas lega sebab proposal dah submit ke KPM.. orang lain dah berkurung2 lame submit ke KPM.. aku ni tertinggal train =)
  5. Lahir pada 28 April 1987 bersamaan 1 Ramadhan 1408 H..
5 Hobi
  1. Cepat hangin pada waktu pagi.. dan jika aku hangin waktu lain, abang akan cakap, "ni bukan waktu pagi yea.. nak hangin waktu pagi je boleh.." =) .. serta merta aku terus tidak hangin sebab salah mase.. hikhik..
  2. Suke masak, tapi tak suke rase masakan waktu masak.. so, jika masakan itu tawar, masin, manis etc akan diketahui ketika waktu makan.. =)
  3. Tak suke dengar lagu kuat2.. jika naik keta dengan abang, aku akan slow kan radio kete tu.. dan bile tayar kete dah bergolek 4 5 km, aku pun dah tido, abang akan kuatkan balik radio kete dia.. kontra..
  4. Tak suke sangat makan buah.. balik rumah mentua, macam2 buah ade.. durian, mempelam, jagung.. so, jika ma atau ayah suh makan buah, terpaksa 'berlakon' kononnya aku suke sangat buah2 ni.. hikhik..
  5. Suke balik rumah abang.. sebab environment kampung still ade.. bukan nak cakap rumah aku ni kat bandar, dulu kampung aku macam kampung abang jugak, tapi setelah sekian lame, membangun dah, so environment kampung dah lesap.. bile balik kampung abang, view yang paling aku suke tengok sawah padi.. tolong jangan cakap aku ni jakun, oke..
d) Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda

  1. Raihah Rosli
  2. Pijah
  3. Zie
  4. Kak Nadiah
  5. Ain
  6. kak shahibul

0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online