:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Sunday, June 7, 2009

Disebalik 6.6.09

Short entri je ni.. amik mase kejap nak tulis entri.. gambar kawen dalam next entri oke.. disebalik 6.6.09 rupenye ade kisah jugak.. aku sebuk kawen, result sebuk nak kuar.. tetibe malam ni aku terdetik hati nak bukak myportal.upsi.. saje2 jea, tup2 dah ade result untuk semester 2 2008/2009.. cakap kat abang nak update blog jea.. dah on laptop ni aku suka la 'jalan2' kat lain.. hehe.. sebab aku cakap sekejap je kan, so abang mase tuh dah baring atas riba aku dan tertido.. haha.. kesian abang.. solehah kah aku? solehah lagi sebab aku bagi pinjam peha aku ni untuk dijadikan bantal untuk abang =)

Sebenarnya agak cuak jugak aku nak cek result ni.. sebab faham2 je la preparation aku untuk exam semester lepas camne.. memang terteruk antara yang terteruk.. hihi.. duk ngadap laptop pagi petang siang malam.. siap sempat create blog baru lagi 'Titian Cinta Ilahi'.. dan create blog baru, duk adjust column blog pulak.. bile aku dah tekan result semester 2 2008/2009, skrin terus paparkan apa hasilnya, aku memang betul2 terkejut..

Syukur padaMu ya ALLAH.. segala apa yang aku dapat adalah rezeki dari ALLAH dan usaha aku hanya sedikit untuk mendapat seperti itu.. walaupun tak dapat nak mengulangi sejarah semester 5, tapi result semester 6 adalah result kedua terbaik dalam keseluruhan result aku.. sungguh aku tak percaya sebenarnya..

Aku apalagi kejut la abang yang lentok atas riba aku.. hikhik.. sorry abang.. kegembiraan ku kegembiraanmu jua.. =P .. abang dengan mamai nya duk genyeh2 mata.. contact lense pun dah tak pakai, dah sah2 memang kabur nak tengok apa yang aku nak tunjuk... setelah abang dengan jayanya dapat baca apa yang skrin laptop paparkan, aku dapat warming kiss dari abang.. abang, tak der air liur basi kan? =]

Sebenarnya aku tak kotakan janji dengan abang tentang result ni.. nanti aku citekan yea..Oke.. kepada student UPSI especially, selamat cek result.. semoga result anda bukan cemerlang di dunia sahaja malah di akhirat kelak..

p/s: result aku ni aku rase berkat kawen.. pada sape2 yang tak kawen lagi, cepat2 kawen eh.. lepas kawen rezeki anda makin melimpah ruah.. nikmat kurniaan ALLAH yang luas..


3 Comments:

Maaruf Mohamad said...

waduh-waduh.kok gusar hendak habis exam dahulu kala dapat result cemerlang.best bangat seyh.
berkat kahwen tu.
hihi

Mami Hadeef said...

maaruf.. result dok la berapa cmerlang sgt.. tapi result tu diluar jangkaan compared dgn usaha aku, kebizian aku.. alhamdulillah.. rezeki dari -NYA..

Azila said...

salam..oo ukhti baru kahwin ya..=)slmt pengantin baru
apa2 pun tahniah dengan keputusan exam

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online