:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Tuesday, September 15, 2009

Yuhuuuu!! Gumburu2x..

Comel mulut kamu bile baca tajuk entri ni.. muncung sedepa boleh diikat.. hua*hua*hua.. cuba baca sekali lagi, I nak tengok muncung itu lagi la.. haha.. oke.. hari ni beta ingin mengumumkan kepada rakyat jelita-jelitawan sekalian bahawa beta balik ke pangkuan my kekanda pada hari ni..


Beta balik pada hari ni, 15 september 2009 bersamaan 25 Ramadhan 1430 H adalah kepulangan suci tanpa dosa dengan lecturer2 di sini.. beta tak 'tuang' kelas sebabnya beta sudah tiada kelas start pada petang Selasa, Rabu, Khamis mahupun Jumaat.. kepada adek2 junior beta yang dikasihi, janganlah jeles dengan senior kamu ini.. =)


Mungkin ketika rakyat2 jelita membaca entri ini, beta sudah menaiki bas pulang ke Kuantan.. beta naik bas? ape classs??? haha.. huh! kamu menghina beta ye?? beta sangat zuhud pada keduniaan.. ngeh3.. naik bas sudey.. bes apa.. sebab beta hanya boleh tido jika tayar kenderaan yg beta naik itu sudah bergolek.. kalu naik flight, tayar tak bergolek tau nanti beta tak boleh tido.. ^_~


Oke.. beta sudah penat mengumumkan titah kepada rakyat jelita yg tak jelitawan.. ahaks.. beta mahukan kamu mendoakan keselamatan beta pulang ke pangkal suami.. haha..


p/s: entri auto-publish..

0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online