:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Monday, September 14, 2009

Jangan Riso..

Aku tepon abang.. ceritakan segala2nya yg berlaku dalam lab fizik moden pagi tadi..

Flash back sikit.. cite pagi tadi..


Aku gi lab tu bukan sebab aku repeat paper oke.. aku pergi jumpe dengan supervisor.. kejadian yg berlaku pagi tadi sungguh menyayat hati.. haha.. ayat tak leh blah.. ghupe cite macam sedih bebeno eh! sungguh! sungguh sedih dan meruntum jiwa ku.. ahaks..

**********perbualan dengan supervisor perlu dirahsiakan***************


Then, aku balik rumah mesej abang.. tapi abang tak leh reply sebab abang kt clinic.. so, aku meruntun jiwa sorang diri..


Flash back berakhir..
stop!!


Balik dari hospital, abang mesej aku kenapa jadi camtu.. aku pun cite semua pada abang sambil abang pun turut bersimpati..[andaian aku..haha] betul tak abang? abang simpati dengan aling kan?? hihi..


Atas dasar kasihani seorang suami, abang mencadangkan satu cara.. alternatif untuk aku.. oooo.. sungguh bernas idea abang.. dan aku? sedang berusaha menyiapkan 'alternatif' itu.. special thanks untuk mr. hubby ku sayang.. sayang sangat2 kat abang tau.. bile dh nampak 'alternatif' itu, lalu aku menyedapkan hati, jangan riso, sempat lagi.. hikhik..


p/s: entri ini hanya ada kaitan dengan ambe dan laki ambe.. tiada kaitan dengan deme.. tak faham tak pe.. hukhuk =)


0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online