:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Wednesday, September 30, 2009

Jika Di'postpone'..

This weekend, plan nak balik kuantan.. tapi pikir pasal makcik thesis ni aku rase tak besh.. kesian makcik tu nanti, sedih sebab aku 'dua'kan dia.. peace .. confirm kalu balik kuantan, aku takkan pandang lagi muke makcik thesis ni.. confirm.. berani kerat kuku.. haha..

Tapi kan, kalu aku tak balik weekend ni, lagi sebulan aku akan jumpe abang.. oh abang, adakah dirimu sangat tabah tidak berjumpe dengan isterimu selama tempoh itu?? sengihnampakgigi .. bukan aku sengaja tak mo balik, tapi ianya secara tidak sengaja disengajakan oleh lecturer2 aku.. paham tak ayat aku ni?? nak tau sebab apa?
  1. 7 atau 8 Oct aku ade test Mechanic classic..
  2. 10 Oct. aku ade mid term Mechanic Quantum..
  3. 17 Oct. aku ade pre-final Mechanic Quantum..
  4. 24 Oct. aku ade nak present makcik thesis aku..
So, ape bulih buat.. nak suh abang datang sini pun, tau abang dah nak exam.. *tapi kalu diri abang volunter nak datang, alangkah bahagianya hati..* sengihnampakgigi tapi rase sah2x memang abang takkan datang pun bandaraya Tanjong Malim neh sebab asek on kol jea.. huhu.. [abang sangat sayangkan patient2 nya..haha]

Jika di'postpone' kan, memang lagi sebulan la untuk jumpe abang.. tak pe2x, CINTA menuntut pengorbanan.. ce waahhh!! abang kan? kan? *abang cover sedih sebab aku cakap tak balik dalam mase sebulan.. abang jangan nangis eh*

p/s: sorry to kawan2 abang.. anim tak kesah pun kalu nak wat BBQ kt rumah kami.. cuma, anim minta maaf sangat2, rasenye memang tak balik weekend neh.. nangih hopefully, korang bergembira neh.. zubir cakap dia boleh handle.. kenyit


4 Comments:

fana said...

jika di'pstpone'??

are you sure mdm hanim??heheh

NuRuLhiDaYani Bt AhmaD said...

salam..kak aniem dok diam2x jek kat upsi..em setiap hari akak update blog..ni nak dekat seminggu x update..em balik umah ke..??hehehehehe..x jd postpnd ek..em pape pun take care k..=)

Mami Hadeef said...

aniem to fana:

itu la fana.. bile iman tidak kuat, wawawa.. akhirnya, tiket Tm-KL-Kuantan jugak yg ku cari..

aniem to nurulhidayani by ahmad:

hihi.. pandai pun yani.. a'ah.. akak balik kuantan.. hihi.. tak jadik la postpone.. kuikuikui.. kalu kt rumah akak ade internet, mesti tak perasan akak balik kuantan kan?? hihi..

NuRuLhiDaYani Bt AhmaD said...

em lawak la kak nie nie..hehe..pasni tahu la..kalau akak x update blog akak balik kuantan la ek..hehehe..hidup kuantan..kuikuikui..

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online