:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Tuesday, September 1, 2009

Aku Lain..

Saat orang lain tengah hepi layan blog, aku kena stadi..
.
.
Saat orang lain tengah sibuk layan Friendster, aku kena tengok buku..
.
.
Saat orang lain tengah syok layan Facebook, aku duk tilik nota..
.
.
Saat orang lain boleh writting thesis, aku tengah susah hati sebab tak paham apa yg dibaca..
.
.
Saat orang lain tengah wat asemen, aku duk pening kepala nak hapal term2..
.
.
why?
[amik ko.. besar gedabak aku tulis ..]
.
.


Sebabnya di saat orang lain tengah sebuk setadi untuk exam Fizik Tenaga last week, aku sebuk naik bas balik Kuantan.. enjoy!! haha.. tunggu dulu.. jangan buat spekulasi tersendiri terhadap aku.. aku balik bersurat tau.. sebab nak gi sekolah untuk run projek final.. so, bersebab oke! atas sebab itu, aku dibenarkan untuk tangguh mid term fizik tenaga.. ngeh3..


Tapi tak besh gak.. sebab sekarang aku je yang kene pulun setadi, orang lain boleh gulung2 buat mende lain.. tak pe2.. fair la sebab walaupun aku kena stadi hard untuk mid term pada hari kamis neh [lusa], petang tu aku balik Kuantan lagi.. yippi..yippi.. kepada hazni, sila jangan jeles dengan aku.. aku boleh tolong babai ke mok mu kalu itu permintaanmu.. haha..


0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online