:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Saturday, September 12, 2009

Mangkuk = Sayang?


Sekarang ni aku tengah tunggu untuk donlod Dr web.. nak scan laptop buruk aku neh.. macam2 fiil dia wat kt aku.. tak pe2.. sabar2... bulan pose digalakkan lebihkan bersabar dari hangin.. hua*hua*hua.. abang yg suh aku donlod Dr web.. mula2 aku gelak gak first time tau nama tu.. Web pun ade Doctor khusus.. hikhik.. nasib aku punye 'Dr' tak leh donlod sesuka hati.. =D



=






Semalam kene brain wash dengan abang.. besh waaa cakap lu.. abang brain wash sampai kredit henset dia Rm 0.00.. hua*hua*hua.. dan aku? mesti la nangis dek terharu dengan brain wash abang.. ^_~ .. kalu hari tu abang cite, ade sorang Doc ni suka panggil student 'mangkuk'.. dan dia cakap lagi [Doktor tersebut], "kalu saya panggil kamu mangkuk, maksudnya sayang".. mangkuk = sayang.. so interesting..


Dan hari tu jugak abang pesan, "kalu abang panggil aling, sayang.. jangan ingat abang maksudkan mangkuk ye".. so, semalam mase kene brain wash, abang banyak panggil sayang dari aling.. abang tak maksudkan 'mangkuk' kan?? hua*hua*hua.. oke la.. nanti aku bebel kat sini banyak2, tak jalan pulak thesis aku.. aim aku nak siapkan bab 1, 2 n 3 sebelum balik raya.. naik raye analisis data n bab 5.. sempat ke? insya ALLAH..


Pesanan penaja:
~ mulai sekarang anda jugak boleh memanggil mangkuk2 di rumah anda dengan panggilan 'sayang' supaya ianya tidak pecah, sentiasa berkeadaan baik dan boleh memberikan khidmat yang bagus kepada tuannya =P


2 Comments:

Anonymous said...

kenapa tak pakai celcom yg postpaid yg sebulan rm5 tue? lagi jimat dn senang buat kamu....yg link 1+2 ke ape tah...cam tue lah bunyi nyer..try lah tnya...

Mami Hadeef said...

aniem to anonymous:

mcm malas nak tukar no sebb lama pakai no tu.. then, maxis pun kami dh tukar plan youth club.. agak jimat jugak.. takut tukar plan tu, bergayut je kerjanya.. hikhik..

TQ for ur suggestion.. tengok la nanti.. kene tanye mr hubby dulu..

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online