:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Monday, September 28, 2009

4 weeks..

Apa yang 4 minggu?? hehe.. saspen..saspen..


v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

Aku nak habes blaja ler.. lagi 4 minggu kuliah + study week = exam.. exam untuk 3 papers.. amat menyeronokkan tapi menyiksakan jiwa.. plus lagi thesis untuk dijilidkan.. kalu tak, tak grad aku.. huahuahua.. kenapa aku tersangat rajin mengira berapa lama lagi tempoh di UPSI?


Sebabnya:
  1. Start sem depan berlaku sedikit penjimatan dari segi wang sebab aku tak yah lagi berulang dari TM-Kuantan [jimat tambang], aku tak yah sewa lagi rumah kat TM [jimat duit bahagian sewa rumah di TM], tak der lagi asemen2 yang menyerabutkan [jimat ape kt sini ek?].. tapi yg paling bes, tak yah naik bas trans KL-Kuantan lagi.. ingat bes ke? sakit pinggang weh walaupun dalam bas aku still lena tido untuk sampai ke destinasi.. ahaks..
  2. Aku akan praktikum selama 14 minggu.. tak sabo nak jumpe anak2 murid aku.. ahha.. ayat tak leh blah.. sekolah pun tak tau lagi nak time aku ke tak..
  3. Aku boleh duduk nge abang dah.. always and forever.. huhu.. cuma, tak bes sebab aku start praktikal, abang start posting OnG.. duk tunggu orang lain beranak, baik tunggu aku beranak kan?? hahaha.. then, habes OnG, abang akan ke Temerloh untuk posting peads..mujur ade Eah sebagai peneman.. kan eah? kan??


Sebagai pengakhirannya, aku just ada 1 month, 3 weeks and 3 days until the end of my final sem.. itu termasuk dengan minggu study n minggu exam oke.. 4 minggu tu just lecture weeks.. bukan aku salah kira.. sebagai peringatan pada diri sendiri yang final exam sudah tak lama lagi.. aku cakap kat abang, study week nak balik kuantan sebab duk kat TM aku asek main blog je.. abang balas, 'kalau betul2 nak study, tak der ingtnya blog..' waaaa-pedas ~_^ .. aku cakap lagi, kat kuantan tak der internet.. haha.. melawan cakap suami.. ngeh3..

Countdown ticker neh aku cilop dari blog orang yg tak sabar nak tinggalkan TM.. hikhikhik.. jangan marah eh fana..

p/s: sesiapa yg terasa saspen dengan tajuk 4 weeks tu, sorry.. hikhik.. doakan untuk saye ye kerna saye tau apa yang terlintas difikiran kamu sebaik sahaja kamu membaca title entri ini.. ayat sekema beb!


2 Comments:

Unknown said...

tajuk yg mmg saspen.. ingatkan dah berbadan 2..

whatever, good luck yerr

Mami Hadeef said...

aniem to mata hati:

hihi.. lama tak wat saspen kt blog sendiri..ngeh3.. gud lak jugak untuk saudara..

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online