:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Thursday, September 3, 2009

Kisah Sedih..

Erm, tadi aku gi test.. oke, sangat tidak sabar untuk menjawab.. bukan sebab rase terer sangat, tapi rase maleh dah nak memberatkan kepala dgn ilmu2 baru fizik tenaga tuh.. haha.. sebab semua yg aku baca aku rase semua aku baru tau.. so, selama nih dalam kelas aku wat ape eh?? haha..

Dr. R suh aku gi lab fizik moden.. oke.. aku gi dengan ayu sambil nota ditangan.. ini namanya orang studi last minit.. tak dang nak khatam.. then, sampai situ ada dekat 10 org lecturer fizik.. rupenye dorang nak meeting.. aku tengok lab GGo, pun ade student wa macroteaching.. lab untuk research je kosong.. so, Dr.R suh aku duk situ..

Mula2.. tenang.. aku tengok soklan pun tenang walaupun sebahagiaannya aku tak hapal pun.. then, masuk 2 orang budak master.. sembang macam kt kedai kopi.. aku sabar oke.. takkan aku nak join sembang dengan dorang.. aku tau dorang nak continue wat projek, tapi tolong la consider aku tengah TEST.. takkan la aku duk situ duk saje2 kan??

Tak pe la, dah nasib badan.. aku pikir la sehabis daya nak tulis jawapan.. momentum daya pikiran aku cam tinggi je.. panas kepala~ haha.. then, masuk pulak supervisor projek final aku.. adeh.. dia gi sembang dengan aku.. tanye camne dah projek dan pung pang pung pang.. aku sabar.. idea n hapalan2 aku yg cam cips more, kejap ada kejap tak der memang menguji kesabaran aku..

Aku baru nak tulis jawapan, supervisor tu tanye lagi.. dan lagi dan lagi.. sehingga la idea yg cam cips more tu dah betul2 hilang membawa diri.. perasaan? nak nanes.. waaaa.. dah la sorang2, kalu ade kawan boleh gak kenyit2 mata.. dan tersangat la kurang ajar jika aku kata pada supervisor tuh, "encik, saye ni tengah test.." semata2 untuk menahan idea aku yg cips more tu.. tapi aku yg lurus bendul, senyum2 kambing sambil tengok jam dan masa menjawab ada lebih kurang 15 minit..

Lepas supervisor aku blah, idea aku pun blah jugak.. dan aku pun blah jugak.. ahah.. maleh nak pikir dah.. tak tau la dapat berapa.. huhu. sedihnya.. rase usaha yg sia2 je..


4 Comments:

abg said...

sori syg..dh lame abg xbke blog ni,mggu ni bz ckit dkpg.tp syukur sgt2,target nk dpt 3 CP mggu ni tercapai gk..

psl test 2, ade la 2 hkmah jd cm2.mgkin lps ni alg dh xmain2 stdy.stdy awl2 n dh x tgguh2..pesan abg,time weekday,stdy la btl2,time weekend dpt rehat n lyn blog btl2..

k syg, stdy hard n smart.tp doa jgn plak lpe tau..luv U cyg

Mami Hadeef said...

aniemz to abg:

erm, yela abang.. tau abg bz.. tk kesah pun.. huhu.. yela, aling try la wat cam abg cakap.. tapi tak tau terlaksana ke tak.. hikhik.. angan2 je lebey..kuikui..

ummu_abdullah said...

Waa.. bestnyer, teringat masa duduk serumah dengan hubby dulu... kitorang pun berkahwin masa belajar, dan masih belajar sampai sekarang... dah 2 orang anak dah pun...

Mami Hadeef said...

aniem to ummu abdullah:

hihi.. bagus2.. kenangkan zaman mula2 kawen dulu bulih kuatkan rase cinta antara pasangan kan? ooo..bgusnya still belajar lagi.. amik master ke phd?

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online