:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Monday, March 9, 2009

Sponsor Dari Penaja 3 ..

Ini sponsor dari kakak anim ketiga : Puan Nomazihah binti Haji Mustaphy..

Kami ke rumah anak sedara abang ipar anim.. dia bekerja kat kedai percetakan dan memang ada pengalaman buat kad kahwin ni.. sampai je kami, dia terus mengeluarkan katalog2 kad kahwin.. macam2.. so, anim pun buat la pilihan.. tapi disebabkan terlalu banyak pilihan, jadi mata jadi rambang pulak.. hehe.. tak tau nak pilih mane satu.. of course laa bile pilih nak yang paling murah kan.. kad ni bukan orang simpan pun.. so, membazir saja.. hehe..

Bile pilih ni, dibantu oleh my sis dan abg ipar, abg hisyam (anak saudar abg ipar anim..) pun tanye laa nak yang kos berapa.. berikut adalah perbualannya..

" Bajetnya nak yang berapa??"

Anim hanya senyap saja.. sedang memikirkan jawapan yang terbaik.. hehe..

" Ala, kad ni kalau bulih nak yang lawa tapi murah.. ade tak?? yang ni Paman yang nak sponsor.."

Jawab abang ipar anim.. Paman sebenarnya panggilan orang Jawa kepada pakciknya.. abang ipar anim ni orang Jawa..

" OOo.. tak per laa.. kalau orang nak sponsor, pilih yang lawa2 sikit.."

Abang hisyam pandang anim.. anim senyum je.. [konon2 macam malu2 kucing laa..]

So, tanpa banyak kata dah tau laa kak maa ni nak sponsor kad kahwin.. setel.. hehe.. kami pun terus memilih dan memilih.. anim just cakap kat kak maa, nak yang simple je.. asalkan ada n nampak laa rupe itu kad kahwin..hehe.. just satu warna sahaja dan tema kad tu hijau lumut.. huhu.. bile siap?? Insya Allah awal2 bulan 4.. nanti anim uploadkan dalam blog..ok??

0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online