:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Monday, March 9, 2009

Sponsor Dari Penaja 1 ..

Anim menulis coreta ini untuk mengingatkan anim yang orang sekeliling [adik beradik khususnya..] banyak membantu anim untuk penukaran status ni.. so, nanti bile generasi2 anim [anak2 khususnya..] baca entri ni, dia patut tau yang makcik2 dan pakcik dorang banyak membantu parents dia untuk kawen ni.. so, bukan niat untuk nak tunjuk2 ke apa ye.. sekadar untuk kenangan diri sendiri je.. takut orang tersalah anggap je.. anim menulis di blog ini kerana inilah satu2nya diari maya anim dalam hidup.. ok?? So, sekarang anim mewujudkan satu lagi label 'Kronologi Perkahwinanku'.. entri yang digolongkan dalam label ini adalah berkisarkan tentang rentetan yang di'setel'kan sebelum penukaran status.. lalala..

Sponsor Dari Penaja 1 (Puan Norizan binti Haji Mustaphy)
Mesej dihantar ketika anim dalam komuter untuk ke Bangi..


"adik, rumah kita 6/6 kan.. rumah Z***R bile???"

"Tak tau lagi.. mak dia tak tetap lagi tarikh.."

"Confirmkan awal sikit.. abang nak minta cuti.."

"ok..adik nak gi rumah ma ni.. nak gi nilai 3 gi beli barang2.."

Kakak anim tak reply mesej tuh.. then, 10 minit lepas tu mesej received..

"Bagi no akaun maybank.. meh nak hulur cikit.."

Hehe.. thanks wahai kakakku.. hepi sangat2.. orang nak bagi kite terima.. ngeh3.. anim tak cek pun berapa jumlah yang dihulurkan itu.. tapi pape pun, mekasih bebanyak sebab menghulurkan apa yang patut dihulurkan.. hehe.. sebenarnya, kakak anim dah pun beli sikit2 utk barang2 perkahwinan ni.. dia dah beli bekas untuk letak sourviner untuk nak bagi ke tetamu.. so, duit semalam adalah sponsor kali kedua darinya =]

0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online