:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Monday, March 2, 2009

Congratulations For Him..

Tengah hari tadi anim dapat mesej dari 'dia'..


"Bukan dapat nombor 18.. tapi 18x2.. tapi alhamdulillah.. naik dari block lepas.."

Begitu la ayat2 dalam mesej tuh.. mesej itu diubah sikit2 demi menjadi sensitiviti.. hehe.. sape dia? tak perlu untuk dinyatakan.. hikhik.. pape pun, anim ucapkan tahniah kepadanya [sekiranya dia membaca entri ini..] .. walaupun bukan dapat no 1 atau 8 dalam ranking medical students tuh, tapi anim berbangga dengan kejayaan dia... Alhamdulillah.. tapi, kenapa ayat dalam mesej itu berbunyi sebegitu??


Sebabnya, 2 3 hari lepas anim mimpi result end block exam dia dapat no 18 dalam ranking yang jumlahnya 115 orang.. ohoho.. rupenye mimpi anim ni ade iras2 jugak dengan resultnya.. ngeh3.. nasib 18x2, kalau 18x3 atau 18x4 atau 18x5.. ianya satu jumlah yang besar dan of course laa namenye pada list betul2 bawah.. hehe.. pelajar2 perubatan tidak dinilai menggunakan PNGK seperti pelajar2 lain.. special kes.. hehe..

Lagipun, minitest lepas dalam block ni, dia dapat ranking no 18.. then anim cabarlah dia untuk dapat no 18 jugak dalam end block exam.. dengan tidak berapa confident dia jawab, susah untuk mendapat ranking tinggi sebegitu.. pape pun, anim sentiasa doakan yang terbaik untuk dia.. kalau dulu dia boleh menjadi cemerlang di antara yang cemerlang, why not sekarang tak leh kan??

Block lepas belajar tentang Reproductive and Endocrine System.. dan conclusion dia untuk block lepas,

"susah jugak ek tentg reproductive ni.. tapi memang tak berminat pun utk jadi O&G Surgeon.. cukup laa tengok isteri sendiri bersalin je nanti.. hehe.."

0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online