:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Tuesday, March 3, 2009

I Need These Instruments.

Ni name dia pen torch.. guna untuk nak suluh2 orang.. nampak macam torch light jugak.. ngeh3.. jika tiada mende alah ni, bulih kot gune torch light.. baru ngam dengan peribahasa 'sudah terang lagi bersuluh'.. haha.. bukan untuk suluh sembarangan.. suluh mata, tekak ke atau telinga bile Doc nak wat medical check up kat patients..

Ni pulak diberi nama knee hammer.. ada rupe seperti hammer yang mengetuk paku jugak.. tapi function dia bukan untuk mengetuk paku atau paku pakis.. haha..tetapi untuk mengetuk lutut manusia.. so, sesiapa yang rase2 lutut dia perlu diketuk, come and see me.. hehe.. mungkin bulih digunakan untuk mengetuk paku picit.. ye ke?? hehe..

Ni rasenye sume orang tau kan.. name dia stetoskop.. untuk mendengar denyutan jantung unless denyutan cinta dan rindu dalam hati manusia sebab di luar bidang kuasa stetoskop ni.. ni ibarat sebagai 'sahabat' baik Doc yang ke mana sahaja akan membawanya.. bulih digantung kan di tengkuk kerana sememangnya selalu digunakan dan sometimes bulih diperagakan sebagai rantai.. hehe.. yang bulat itu ibarat lokek perak dan yang getah itu ibarat rantai.. ahha.. rantai berkarat ke??

Semua barang2 ni berharga RM250.. Ohoho.. sangat diperlukan ketika Clinical years nanti.. so, when I go to hospital, I need for these instruments..

0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online