:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Monday, March 30, 2009

Sebuah Penantian..

Minggu ni dah masuk minggu ke 12.. tinggal lagi 2 inggu untuk exam.. tapi asemen masih belum reda dan test masih belum surut.. sudah capet rasenye nak hadapi semester 6.. semester yang menekan jiwa dan perasaan.. semester yang begitu berbeza dengan semester2 lain.. kenapa?

  1. Sehingga hari ini, asemen masih keliling pinggang..
  2. Setiap kali weekend dipenuhi dengan kelas ganti/discussion.
  3. Semester yg tak der study week..
  4. Satu2 subjek kadang asemen lebih dari 2.. teramat la berat rasanya nak pikul..
  5. Carry mark yang betul2 tak memberangsangkan..
  6. Semester lepas, minggu ke12 dah start study sama syikin kat library.. tapi sem ni hampeh.. propsal tak siap2..
  7. Tak nampak langsung boleh kekalkan result macam semester lepas..
  8. 2 subjek yang begitu berat [research methods dan EM

Awal2 lagi anim dah menyerah kalah utk sem ni.. rasa tak mampu dah nak hadapinya.. kadang2 time tak der group discussion, rase nak reward diri sendiri dengan layan blog, layan friendster.. huhu.. sebuah penantian untuk ke tarikh 5/5.. bukan tarikh kawen, tapi tarik berakhirnya EXAM.. hehe..

p/s: esok anim macroteaching.. tetibe ade perasaan sedikit berdebar.. padahal tiada alasan utk anim berdebar sebab dah ade pengalaman mengajar 2 bulan di sekolah.. mungkin sebab ini di'observe'.. so, takoooot la.. mase ngaja dulu, main hentam je.. hehe..

0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online