:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Tuesday, March 17, 2009

Lagu Malam Ini..

Starting dengan EM yang berjaya membuatkan otak anim jadi senget malam ni..

EM oh EM..
Mengapa engkau susah..

Macam mane aku tak susah,
Otak tak nak fikir..

Otak oh otak..
Mengapa engkau tak nak fikir..

Macam mane aku tak nak fikir..
Sebab aku letih..

Letih oh letih..
Mengapa engkau letih..

Macam mane aku tak letih..
Asemen banyak sangat..

Asemen oh Asemen..
Mengapa engkau banyak sangat..

Macam mane aku tak banyak..
Sebab lecturer yang bagi..

Lecturer oh lecturer..
Mengapa engkau bagi asemen..

Macam mane aku tak bagi..
Sebab dah memang dalam kredit hour..

p/s : tak leh nak sambung dah.. mati kalu ade lecturer UPSI bace lagu ni.. hahaha..

2 Comments:

Anonymous said...

anim,lagu yg menarik,tapi termasuk dlm kategori ape ye:)

Mami Hadeef said...

aniemz to ummuabdullahsyakir:

akak, lagu ni memang tak berapa sedap.. tapi kalu bg Kak Siti [siti nurhaliza.. hehe] nyanyi, kompen masuk list dalam juara lagu.. menang dapat no3 pun jadik laa.. hehe..

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online