:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Friday, March 13, 2009

Balik Kampung..

Hari ni, 13/3 anim akan balik ke trg.. utk ape?? untuk setelkan hal2 berkaitan kahwin.. walaupun sekarang tengah bz dengan assignment, proposal dan dsb, tetapi anim terpaksa celahkan masa untuk balik ke trg tengok persiapan2 di kampung.. selama ni hanya dengar mak cite melalui perbualan tepon je.. hehe..

So, mende yang patut dan penting anim kene wat balik adalah LAPTOP.. nak tak nak kene jugak siapkan proposal sebab lecturer nak tengok sebelum submit next two weeks.. ohoho.. sangat terbeban sekarang ni.. tapi dah adat belajar kan..

Sebenarnya nak gitau ni je.. anim tak update laa blog sepanjang anim kat kampung ni.. ok.. tatata..

7 Comments:

najwa.abdullah said...

kirim budu sebotol....

=D

Mami Hadeef said...

anim to waa..

bukan waa balik gok ke?? bace dalam blog waa cakap nak balik this week..

dealova said...

Selamat melangkah kearah dunia baru kak..

Anonymous said...

selamat berbahagia..hanya Allah saja yang tahu..betapa sedihnya hati ni kerana tidak dapat sama2 menghadirinya...

Mami Hadeef said...

Aniemz to dealova:

mekasih dik.. salam ziarah.. dan salam ukhuwwah..

Aniemz to anonymous:

ye.. mekasih ye.. tapi sape ni?? asal tak show name.. huhu.. leh anim tau sape yang tulis komen tuh.. tok sah nak malu2.. hehe

Anonymous said...

Salam,dik...memang agak kelam kabut sekarang tapi...manisnya akan datang tau.Moga tenang n ceria selalu...duk dak duk dak-bunyi jantung...heheh

Mami Hadeef said...

aniemz to ummuabdullahsyakir:

hehe.. jantung kite bunyi same la kak =] .. hehe.. tu la.. memang kelam kabut pun.. kakak anim cakap anim perlu balik sekali lagi before exam ni.. adeh.. tak tau sempat ke tak..

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online