:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Friday, October 23, 2009

Ini Hitam Putihnya..

One word..

v
v
v
v
v

Alhamdulillah..
Lafaz itu diucap bila aku cek senarai nama baru pelajar yang akan menjalani praktikum Januari tahun 2010..
dan, ALLAH membela nasib aku.. alhamdulillah sekali lagi..

sebelum [sila klik untuk paparan yg lebih jelas]

selepas [sila klik untuk paparan yg lebih jelas]



Coppp.. ini posting terakhir aku pasal praktikum.. selesai sudah perjuangan.. lepas ni, misi membodek pengetua supaya menerima aku sebagai guru betul2 di sekolah itu.. ngeh3.. maksudnya dia yang rekemen kan aku ke KPM supaya aku di posting di sekolah itu.. tapi masalahnya, perempuan ni cerewet sikit.. susah la nak bodek.. haha.. ish, kalu dapat posting betul2 sekolah ni, bahagia den.. 5 minit boleh sampai sekolah.. pecut kancil hijau, 2 minit dh sampai sekolah.. huhu..



p/s: ni la masalah melanda para bakal guru.. nak posting asek nak dekat je.. kalu boleh sebelah rumah.. haha..[macam terkena kt batang hidung sendiri yg tak mancung]
=)



0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online