:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Sunday, October 25, 2009

Bagi Gambar Cakap..

Aku tak mimpi.. aku tau Syawal dh habes.. tapi saje nak publish gambo raye yg terbengkalai itu.. huhu..layannnnnn!!1


+kakak sulung tak balik, kakak kedua dah berlepas ke rumah mak mentua dia, ayah aku dah tanggalkan baju melayu dia, mak aku sebuk dgn urusan nasi minyak tempahan.. so, muke2 ni saja yang nak bergambar dengan tenang..+


+first raye aku dengan abang.. berdua je.. bile nak bertiga bang?+



+ first tengok macam mak buyung.. tapi sila jangan percaya.. aku pun tak tau kenapa gambar aku nampak cam peknen je..haha.. mungkin sebab perut ke depan kot..+

2 Comments:

mies said...

insyaAllah kak aniem, nanti termakbul la hajat nak peknen tu eh.....sabar

ANIEMZ said...

hihi.. insya ALLAH dik..

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online