:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Sunday, October 25, 2009

Cuak Jiwa..

Mode sekarang, jiwa aku cuak, hati aku sengsara.. haha..
Lusa aku akan present thesis..
Present thesis yang ntah pape tu..
Present depan salah seorang manusia genius di Malaysia..

Nak tau sape?
Tak yah la aku nak promote dia kt sini...
Yang aku tau, dia termasuk dalam golongan genius2 di Malaysia..
Aku sangat cuak dengan dia sebenarnya..
Dia pernah jadi penyelia ROS aku dulu..[ROS bermaksud Rancangan Orientasi Sekolah.. bukan bunga ROS oke..]
Dia request kt aku suh nyanyi lagu sekolah tu..
Adakah patut dia request mende camtu..
Aku namakan request tahap melampau..
Mana bulih suara perempuan nyanyi depan laki..
Aurat tau! hihi..

Tapi sebab cuak punye..
Aku nyanyi versi melodi aku sendiri..haha..
Bukan dia tau..
Nasib aku ingat lirik lagu sekolah tu..
Itu pun sebab aku jadi cikgu ganti 2 bulan..
Selalu dengar budak2 bertempik melolong nyanyi lagu sekolah mereka..
Kalu setakat wat ROS 2 minggu, mana nak ingat lagu sekolah..

So sekarang,
Jiwa aku cuak..
Nak kentut pun tak puas..haha..
Apatah lagi nak tido dengan lenanya..

** tak sabar nak tunggu hari selasa.. biar ianya selesai segala-galanya..


5 Comments:

Insyirah said...

yeke x lena tdo???hehe
papepun all the best!!!
good luck my sis =)

abg said...

tips x nk bg tkt ms present:
1)anggap xde sape2 kt dpn ms present
2)anggp kite yg terbaik kt c2,kte present so kne yakin kte yg plg tau

bese org tkt ms nk present sb fkr there is someone better than him/her among the audience.so,skang kne yakin kn dri,kte yg wt research knp msti org len lg tau dr kte?klu dia komen, x bermakna dia lbh tau sb setiap org punye idea berbeza.ape2 pn, yakin yg kte plg tau. prof dia btl2 tau bidang dia, tp dia xtau mcm kte tau psl research kte,isn't it?

alg blh.believe yourself..al da bes

Mami Hadeef said...

aniem to insyirah:

sebab tak tido lena malam, jadi tido sokmo waktu siang.. hikhik..TQ kak nor..

aniem to abg:

thanks abang tips tu..tapi cuak sebab modul ni ade masalah.. takut mase run tak jadi jerk.. tak sabo nak selesai semuanya.. study week pun tak tenang sebab thesis.. =(

Unknown said...

anim...
all d best utk present thesis. semua students akan alami bnd yg sama. hari tu nti br la dtg skt perut menggila, cm nk kuar semua isi perut. cm hubby u kate, anggap kita terbaik kt c2 sbb tu kita punya research... ms jue present proposal thesis ari tu dh cuak sgt, ni kan lak nk present thesis...
pe2 pn all d best...

p/s: thnx to en. zubir utk tips tersebut. sgt berguna utk orang lain juga..

Mami Hadeef said...

aniem to miss jue:

sorry jue.. lambt reply ur comment. huhu.. now, segala2 nya dh selesai.. tapi hati berduka lara.. haha.. tak pe, present 10% je..

p/s: ayat penyedap hati =(

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online