:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Saturday, October 17, 2009

Good Luck Sayang..

Entri khas untuk mr hubby aku..

GOOD LUCK SAYANG..


Semoga ALLAH memberi abang ilham ketika menjawab soalan.. awal ke aling wish? awal satu hari je kan? abang pun final exam hari Isnin.. sementara masih ada waktu ni, sebab tu aling wish utk abang..


Ingat tau, janji abang pada Ma.. mahu buktikan pada Ma, walaupun sudah berkahwin, walaupun sudah ada bini, walaupun tanggungjawab sudah bertambah, walaupun bebanan kerja cari nafkah makin meningkat, walaupun dalam keadaan bersedia untuk nak sambut anak [macam pelik je bunyinya..hihi], dan walaupun apa pun, result abang still maintain oke.. malah, kalu makin meningkat lagi bagus kan sayang??


Kalu dulu2, kita masih serabut dengan urusan kelulusan nikah-kawen di pejabat PAMA, tapi sekarang, abang dapat rasakan kita sudah tenang untuk mencipta kejayaan di dunia kan? Malah, walaupun pelbagai dugaan yang diberi ALLAH, kita masih diberi ganjaran dengan kejayaan lagi.. terima kasih ya ALLAH..


Semoga abang mendapat kecemerlangan untuk exam kali ni.. aling tau, abang sedikit cuak sebab ni exam yang first untuk clinical year.. tapi, aling kenal abang.. abang tak pernah goyah walau sekali pun.. percaya lah abang, kecemerlangan abang bukan sahaja buat Ma dan Ayah bangga, malah Mak dan Ayah aling pun bangga.. bukan setakat keempat-empat orang tua kita yang berbangga, tapi kami pun bangga dengan abang tau..[sila jangan berkerut dahi bile membaca perkataan 'kami'.. itu aku refer untuk aku dan anak2 ku..]


Semoga setiap dalam exam itu abang mendapat ilham dari ALLAH.. walaupun secara zahirnya, 'ilham' kita tak wujud lagi kan sayang.. ngeh3..[lama aku tak gelak camni..].. oke sayang.. buat yg terbaik tau untuk hari Isnin dan hari Rabu..hari Rabu jangan gi lambat2 ke hospital sebab abang orang first yang kena examine patient..

p/s: aku dan abang sangat suka nama Ilham..


7 Comments:

Pija Madzlan said...

Perkahwinan bukanlah untuk menyusahkan... insya ALLAH ALLAH akan mudahkan anda.. :)

fana said...

Ilham itu adalah nama adik saya

hehe...

Mami Hadeef said...

aniem to sitisifir:

mekasih akak.. =)

aniem to fana:

saye tau itu nama adik anda.. hikhik

Ameena Muktar said...

salam....

betul betul.....kakak sy, lepas kawen terus dapat dekan. siyes, dia cakap....Alhamdulillah, hidup rasa tenang lepas kawen...=)

Mami Hadeef said...

aniem to mies:

hihi.. tu la.. akak sem lepas tak dekan sebab sibuk dgn preparation nak kawen.. harap2 sem ni dapat dekan.. cover sem 6 lepas punye.. hihi..

abg said...

tq syg..

tlg doa kn abg jgk deh bia dpt ilham, patient yg cooperative,dpt specialist yg murah markah n xbyk songeh..

dan untk teori,doa2 la abg dpt ilham,dpt ingt blk sume2 yg bc n dpt jwb nge teng..

satu lg, jgn xjd blk plak esk ye.hehe..really miss u syg..

Mami Hadeef said...

aniem to abang:

hihi..iye, ku selalu kenangkan mu dalam doa ku.. =) esok aling balik la.. huhu.. yeye*yeye* esok balik..

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online