:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Saturday, January 16, 2010

Selamat Menjadi C.I.K.G.U

Esok last episod berhoneymoon tanpa buku di sisi, tanpa kuliah yang perlu dihadiri dan tanpa asemen yang perlu dihadapi.. cewaahhh.. mukodimah aku ala2 pakar Bahasa.. hari isnin ni aku akan masuk sekolah sebagai cikgu praktikal..




Kalu dulu, zaman2 aku sekolah, aku cukup tak suke cikgu praktikal ni.. sebab paling aku tak suke sesi bertaaruf.. sesi perkenalan diri masing2 paling wat aku menyampah sebab aku rase walaupun 10 kali aku gitau nama aku, cikgu tetap tak ingat pun.. adeh...

So, aku jadi bimbang lak kot2 kenyampahan aku pada cikgu2 praktikal dulu akan terbalas kepada aku..huahuahua.. perlu ke sesi taaruf? haha.. aku dah la susah nak cam muke budak.. so, macam tak der gune je aku buat sesi taaruf.. ice breaking lagi power.. bagi gegar satu kelas budak lari2 ikut arahan..tambah power lagi aku gune wisel untuk menghangatkan suasana.. kompen pengetua, PK 1, PK Hem, cikgu2 kasi pandangan HOT kat aku.. ngeh3..


Hari sabtu dah start kawan2 datang Kuantan n masuk rumah sewa baru.. rumah2 tu la mereka akan menginap lebih kurang 4 bulan semasa praktikal.. kepada kawan2 aku, SELAMAT MENJADI CIKGU.. Semoga dirimu lebih berharga.. hahaha..


p/s: thanks pada semua readers yang bagi komen pada entri sebelum ni n sorry sebab tak reply semua komen.. nanti kalu aku komen semua, dah jadi berpuluh2 komen kat situ n seterusnya dinobatkan sebagai HOT entri.. ngeh3.. time kasih atas ucapan dan doa kalian dan keprihatinan kalian terhadap aku.. rase nak catat tentang pregnancy, tapi rase cam malas.. utk sekarang, aku memang SIFAR alahan.. Doc cakap, kalu sekarang tak alahan bermakna aku jenis yang tak mengalami alahan ketika pregnant.. sekian~



2 Comments:

incik said...

slm kak...da dpt bukak yahooo..msg num ekk..ila nk tny psl keta sewa akak..hehe..

Unknown said...

anim,
selamat jadi PENDIDIK..
think it is much better than CIKGU... ^_^

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online