:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Monday, August 9, 2010

Putrajaya

Aku dah cite kan kenapa ke Putrajaya.. so, tak yah cite lebeh2 la untuk entri ni.. cuma, cite sadis aku mase nak masuk sekolah untuk interview tu, tapak kasut yg aku pakai hancur macam mati kene kerat 18.. haha.. sadis2x.. kasut 3 tahun lepas, patut la kan.. umur dah expired dah lagi nak paksa dia berjasa dengan kau.. nasib kakak aku pakai kasut warna coklat pagi tu, so leh tukar dengan dia.. tiba2 terus matching kasut n baju.. bagus jugak kasut tu menyerah diri awal2.. =D

Aku pegi sekejap je.. pendaftaran kul 8 am.. 8.30 am nama dipanggil untuk ujian INSAK.. pastu, kul 9 am start ujian.. 9.30 am ujian selesai.. pegawai KPM cek sijil2 yg dah difotostat n cop n boleh blah.. owh~~ lupa.. kul 10 am, aku balun makan nasi satu pinggan.. lapo weh... rela tahan lapar sebab cuak nak amik ujian INSAK.. lalalala.. lagi 1, punye canggih sekolah ni ade lif.. tapi pesal aku masih guna kekdah tradisi, naik n turun guna tangga?? budak2 main tekan2 je lif, aku jugak menten, pegang batang besi tangga tu kuat2 n turun pelan2.. wakahkahkah..

Senanya kan, aku lah satu2 nya perempuan melayu terakhir yang datang amik Ujian INSAK dengan perut yang memboyot.. sekali jalan, semua orang pandang.. waaa.. den malu..

Oke dah.. meh kite tengok aksi hero n heroin atau dengan lebeh tepat, 'orang jarang2 turun KL, jadi sedikit jakun'..

eh.. eh.. ensemnye.. laki sapo la ni.. lalalala..


gambar mesti kene crop dulu.. kalu tak, pengsan orang tengok aku dari atas ke bawah.. satu 'perkembangan' yg begitu pesat okeh.. aku sendiri pun malu nak tengok.. kekeke

Gambar ni aku rela dalam paksa upload dalam blog.. sebagai kenang-kenangan.. kot2 laptop tibe2 kene format n gambar tak de back up, tak ke nyesal.. huhu.. tapi gambar dari sisi lebeh baik dari gambar arah depan.. gambar arah depan,, masya ALLAH.. tak tau den nak cakap apa.. anak gajah ke anak orang..

tiba2 ade feeling kat sini nak peluk2.. weh, aku 2 orang je tau mase ni.. owh~~ mat bangla pun ade ngah tekun bekerja.. tatau kot2 dorang tengok aksi kitaorang teringat anak bini kat sana.. ampun2...


Tiba2 abang nak tunjuk perut aku besar.. mentang2 perut dia kempis.. tape..tape.. mende boleh ubah.. pasni, harus kene gi slim world.. huhu.. abg, sila sediakan wang secukupnya..


dah nak balik.. babai.. sekian..


2 Comments:

Unknown said...

bahagia.. moga kekal bahagia hingga akhir hayat

Mami Hadeef said...

aniem to mata hati :

thanks.. =)

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online