:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Wednesday, August 11, 2010

Bila M Jadi L..

Okeh.. itu saiz baju kan.. sejujurnya, kalau saiz seluar lelaki memang aku tak tau ukuran dia mcam mana.. jadi, en zubir tak leh berangan la aku akan bagi hadiah seluar kat dia sebab memang aku tak tau saiz.. kalu seluar pendek tu boleh la kot.. wakakaka.. kejam2, setahun kawen pun tatau lagi suami pakai seluar saiz berapa.. ngeh!!!

Bila saiz baju daripada M jadi L, ape maksud??

1. Kau pandai masak, n den laki kau selalu kenyang gile2 24 jam..

2. Kau masak tak berapa sedap, tapi sebab laki tak reti nak komen, main redah je, jadi dia boleh kenyang gile2 24 jam jugak..

3. Kau memang rajen masak, bersilat kat dapur hari2, jadi, laki kau balik, perut dia akan jadi kenyang gile2 24 jam..

eh.. dah merepek dh.. ape point?? ape??


Senanya, tak de kene mengena dengan baju pun.. tapi seluar.. kesudahannya, sudah 3 seluar laki aku butangnya tertanggal.. waaaaa.. aku jadi naik ngeri nak tolong jahit balik butang yang sudah tertanggal tu.. sabo je la..

p/s: abang, ape eh iklan biskut yang butang seluar dia tertanggal tu?? ^_~


0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online