:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Thursday, August 19, 2010

Hipotesis Diterima..


Eh, jap.. aku nak gi tukar channel.. tanak la tengok cite seram TV3.. maklum la, duk sorang2 kan, mau tak tido satu malam.. sapa mau tanggung?? sapa??

Oke.. hari ni TERRRrajin tukar template blog.. aku ulang, TER.. tatau sebab apa blh jadi TERRR.. mungkin sebab TERbosan jugak kot duk sorang2.. tapi aku heran, nape kalau aku duk sorang, tak der plak hangin satu badan TERjadi kt tubuh aku?? eh, kenapa semua ayat aku tulis harus ada TER?? kekekeke..

Kalau dengan en zubir, kul 2 pm tu aku dah wat bunyi2 hangin keluar dari badan TERmasuklah kent*t.. tapi angin kosong, kompem memang natural je bau.. wakakaka.. tapi lebeh dasyat, bile aku wat kuar hangin ikut mulut, bunyi dia memang betul2 kuat lah.. abang cakap sampai bergegar rumah.. memang menipu betul la statement dia tu.. =D

Oke.. setelah dikaji2 kenapa selama 2 hari en zubir tade ni, n aku pulak tade hangin satu badan, maka hipotesis yg boleh dibuat, 'kurang tido n banyakkan buat kerja boleh menjadikan tubuh anda sehat'.. eh, cegitu pulak hipotesis aku..

Eksperimen dimulakan dengan bangun kul 4.15 am.. hangatkan @ masak lauk untuk sahur.. n den, tunggu subuh.. lepas subuh, iron baju en zubir.. stok mesti banyak sebab aku dh dekat nak bersalin kan.. pastu, kemas2 umah.. basuh sarung kusyen.. basuh cadar.. sapu lantai kt luar rumah, bagi kuceng makan bla bla bla sampailah tubuh aku betul2 leteh.. dalam kul 11 am, aku start tido... bangun dalam kul 2pm.. solat n layan internet.. sampai lah asar.. lepas asar masak n tunggu berbuka..

compared dengan aktiviti aku mase en zubir ada..
v
v
v

Lepas solat subuh terus pengsan sampai zohor.. kah kah kah.. ade ke patut?? abang balek kelas, aku baru nak mandi.. pastu, mula la tubuh jadi lemah, kuar hangin erk erk erk .. pastu lagi, siap sapu bam kat kepala sebab pening.. abang siap perli aku cakap bam tu adalah perfume.. bikin gua panas suam suam kuku bile dia cakap bam=perfume..

aku saket kepala sebelah kanan je.. sian minah ni haaa.. akak nak bam=perfume saya??kekeke.. kredit to google..

Jadi, betul lah hipotesis aku.. hipotesis kan kesimpulan awal yang boleh dibuat sebelum mulakan eksperimen.. aku ulang lagi sekali, hipotesis aku acceptable oke..'kurang tido n banyakkan buat kerja boleh menjadikan tubuh anda sehat' .. tapi cuma aku heran la, asal bile en zubir ade aku asek lembik je?? wai? wai??


2 Comments:

mea said...

same mcm ayt my mumy la...
ank dara len bau pepium,ank kite bau myk angin..hahah
kuat tdo mmg asyik erk erk erk xbenti2 kn anem..pnat huh..

Mami Hadeef said...

tu la mira.. memang penat pun.. kalau tak de anak lam perut neh, memang kompem minum air halia.. tapi ni kesian kat baby takut dia erk erk erk jugak dalam perut.. kah kah kah..

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online