:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Sunday, August 23, 2009

Aku Tengah Syok!!

Oke..

Aku tengah syok tengok gambar2 kawen..
.
.
.
.
.
.

Tibe-tibe..


Alamak! nampak gambar ni..


~ hidangan masa makan beradab~



Tibe-tibe lagi..
.
.
.

Perut aku bunyi.. hahaha.. sabo2.. ade lebih kurang 3 jam agi neh.. dan aku nampak ini lagi..

~sedap puding tu.. wa cakap lu..~


~ kadang2 kala aku pun berjiwa macam budak tecik! mengira2 waktu berbuka.. tak salah kan?? hihi..


8 Comments:

fana said...

pudingg??

waa..nak jugakkkk!!!

haha..

selmt berpoceee

=)

abg said...

berjiwa mcm bdk kecik 2 sb nk mkn byk2 ke,ke nk abg suap?hehe

tp...abg xrti nk suap dgn tangan,klu disuap bes.hehe

Mami Hadeef said...

Aniem to fana:

hihi.. puding.. besh gile.. tapi mase makan beradab tak rase sgt besh sbb malu ditonton oleh org ramai mase makan.. haha..

Mami Hadeef said...

aniem to abg:

hihi.. berjiwa macam budak kecik sbb aling awek muda kan.. haha.. abg kan selalu mengakuinya.. cewah!!

eleh.. abg memang.. abg memang tak reti suap dgn tgn sbb tgn abg besar, mulut aling kecik.. kalu tgn aling suapkan utk abang, mesti la best sbb tgn cute je masuk dalam mulut abg.. ngeh3..

therosputih said...

taklah, akak aku kawin ngan org kelate gok...pjg cite nye...
akak aku kawin mase kita first year duk u, tahun 2007...masuk 2 thn dahla...nnti aku upload gmbo anak buah aku ek...tenet down lonih...

Mami Hadeef said...

aniem to 'ainrahimin:

ek?? em, tak pe la gitu.. mu nok cite pun payoh gok dalam blog neh.. hihi.. kekgi upload la gambo anok sedare mu tuh..nok tengok.. mesti excited gile dapat baby... besar baby tu kalu berat 3.5+ kg n above....

Shahibul Afzan Wahab said...

kelakor la anim ni..hihi.

Mami Hadeef said...

hihi.. yela.. kak shibul mesti terliur gak nengok gmbr tu.. hikhik..

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online