:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Tuesday, December 2, 2008

Robot Sumpahan..

Hari ni anim nak tunjuk robot yang telah disumpah oleh kami menjadi sebuah kereta yang kecil..ngeh3..


Jeng..jeng..jeng.. inilah dia robot yang disumpah menjadi kereta kecil..comel jugak gerakan robot kereta ni.. hehehe.. robot ni dihasilkan oleh kami ber3 iaitu anim, raihah dan suhada.. 3 minggu kami buat robot ni starting dengan programme kt micro controller dia n seterusnya lah.. anim dah tulis entri pasal ni dulu, cuma tak upload gambar..so, layan gambar je lah ek..

Inilah pengusaha produk robot sumpahan..tahniah, robot kalian menjadi dan boleh dipasarkan..sape nak??

Gambar2 dibawah hanya untuk mem'femes' kan diri sahaja..

Haniem..

Raihah..

Suhada..

Sebenarnya, ada video yg kami amik mase robot ni bergerak..tapi u all faham2 je lah, seperti yg dinyatakan di atas, rumah I ni line internet tak laju..so, menjadi satu kesusahan dan kegeraman jika I cuba upload kan video itu kerana kelambatannya utk meng'upload'kan diri sendirinya..ngeh3..

2 Comments:

Raihah Rosli said...

Simpan eh video tu...next sem org nak... tq :)

Mami Hadeef said...

ok.. :-)

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online