:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Saturday, December 6, 2008

Apa Jadi Dengan Blog ku??

Wat mase nih, anim tak leh posting ape2 yg menarik kat blog.. option utk nak tulis entri nih tak keluar..tak leh nak justify ke, attach gambar atau video.. geram sungguh..tak tau kenapa..

4 Comments:

Raihah Rosli said...

Mungkin blog anim terkejut....

Nak tau sebab apa?

Sebab...

Sebab....

Sebab....

Sebabnya... blog anim aktif mase cuti sem je... kalo mse kat upsi blog anim hibernate:)

Huhu...

najwa abdullah said...

anim,
temperory je kut.hok wa pun penoh gok jd gini.mase tu guna mozilla. t'pksa switch gune IE jap[w/pun xsuke]...

NURRUL HANIEM MUSTAPHY said...

To Raihah :
Hehehe..iye lah.. terlampau aktif nii mase sem.. byk cite yg terpendam.. ngeh3..mungkin gak kot..upenye blog anim ni ade lemah jantung.. tak leh terkejut pape, terus jd lemah.. hehe

NURRUL HANIEM MUSTAPHY said...

To Najwa :
Iye eh?? harap2 camtu.. tapi bile kt bukak laptop lain ok jea.. rasenye mozilla ni yg bermasalah..

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online