:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Wednesday, June 2, 2010

Kena Training..

"Abang, nanti tolong basuh kain alas kaki eh.. aling dah rendam dah.."
"oke.."


Motif??

v
v
v
v
v

Supaya suami aku 'terbiasa' basuh cloth diapers, CD nanti..
[macam dah nekad bebeno je aku ni nak pakai CD.. =) ]

Beberapa minit lepas tu, aku masuk toilet nak amik wudhu'.. nampak ade seciput cebisan kain alas kaki tu (kain alas kaki tu adalah tuala yg dh lama..) n then terpikir,

'kalau la seganas nih laki aku menyental kain, sah2 CD tu cepat rosak..'

Kuar bilik air, aku cakap,

"abang, kalau basuh CD nanti, jangan la gonyoh (sental) kuat sangat.. kene gonyoh2 kasih sayang je.. =) "


2 Comments:

Insyirah said...

anim,
kalo gonyoh dgn ksh syg tkut x hlg plok t**i yg mlekat tu nanti..hehe

Mami Hadeef said...

haha.. mende tu senang je nak basuh kak nor.. gonyoh2 sikit je.. tak yah gune berus pun.. sebab tu anim cakap gonyoh2 kasih sayang..

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online