:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Thursday, June 24, 2010

Blood Sugar Profile..


Alhamdulillah.. selamat jugak buat BSP hari ni walaupun aku dah naik jemu kene cucuk.. walaupun cikit je kene cucuk, tapi bile dah hampir 4x dalam hari sama, seronok ke?? huhuhu.. mula2 kene amik darah dulu untuk HbA1C, ingatkan kene cucuk tu cam amik Hb je, rupe2 kene amik darah cam wat MOGTT.. cuma amik sekali je la.. sakit I tau.. ='(

Ini resultnya untuk BSP..

Fasting : 4.6
Pre Lunch : 4.5
Pre Dinner : 4.7
Post Dinner : 5.7

Dr Zubir cakap oke je result, just kene control diet..
Dr Shobi cakap ape ek?? oke, esok kite tau ape yg Dr Shobi cakap.. huhu
Memandangkan esok pun kene gi KK Beserah,,
sungguh tak sabar..
Biar kul 8 pagi kene ade kat klinik pun..
Yg penting, blh jupe Doc..
Dan aku nak paksa gak Dr Shobi suh scan..
Huhu..

Pasal result BSP aku tolak ke tepi dah..
Yang penting gender baby mesti kene tau esok!!
Tak kira.. huhu
Dah nak masuk 30 weeks dah..
Belum tau lagi gender, tabah sangat lah aku ni ek..


Ada sapa2 duk area kuantan tak kat sini??

Berita baik untuk anda yg tercari2 tempat untuk nak wat 3D scan..
Sila la booking dengan UIA..
Bayaran 3D scan just RM 30..
Bayaran untuk consult just RM 30..
Totalnya adalah RM 60..
Hanya dibuat pada hari Rabu@Khamis..
Hari rabu Prof Hamizah, hari Khamis Dr Suhaiza..
Dua2 Dr ni baik2 belaka [abang cakap!]
Aku rase yg ni paling murah dah..

Aku??
Minggu depan lagi sekali kot nak wat 3D scan..
Sebab hari ahad ni balik kampung sampai sabtu depan..
Ya beda bedu..


p/s: sonok betul shopping barang2 baby..nanti kalau rajen, aku upload gmbar eh.. thanks abang sebab sudi menghiburkan hati aling.. sebab abang tau aku amat sekse asik amik darah je, so dengan shopping barang2 baby je blh menggembirakan hati..





0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online