:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Friday, February 13, 2009

Tunggu Ye..

Hari ni anim akan berangkat ke Sekolah Menengah Teknik Teluk Intan untuk mengendalikan satu program kecemerlangan akademik.. program ini dianjurkan oleh kami, Mahasiswa/i Program Sains (Fizik).. sebab tu fokus pada pelajar sekolah teknik.. berlangsung selama 3 hari 2 malam.. satu program di bawah subjek Perancangan dan Perlaksanaan Kurikulum Fizik.. so, memenuhi kredit hour laa untuk program ni..

Disebabkan kat sane tak bawak laptop, so entri ni sebenarnya nak wish besday kpd sahabat baik anim.. tapi besdaynya esok laa.. 14 Feb..

Kepada Zubaidah binti Mohamad, selamat ulang tahun keputerian ke 22.. semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.. bertambahnya usia kita, semakin dekat laa diri kita dengan kematian.. semoga pahala sentiasa bertambah dan dosa semakin bekurang.. semoga menjadi bakal doktor yang cemerlang untuk masa depan.. senang sikit nok dapat MC ni.. hehe..

p/s : gambar Zue tak de lam laptop.. tak der dalam laptop, tapi ade dalam hati.. sape nak tengok rupe Zue, teropong laa I punye hati.. hehe..

0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online