:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Monday, February 23, 2009

Rindu Akan Mereka!!

Disebalik kesibukan menyiapkan tugas, sempat lagi anim klik pada Mustaphy's Generation.. tu adalah blog famili anim, termasuk lah anak2 buah muah.. haha.. yang ramainya sudah mencecah lebih 10 orang.. hikhik.. bile tengok gambar mereka, tetiba perasaan rindu datang [cewah.. jiwang tengah2 malam; pukul 2.34 am]..

Senyum mereka yang tak dilingkari dengan asemen.. hahaha.. senyum anim ni sekarang senyum yang dipenuhi dengan asemen di kepala.. dari kepala turun ke mulut.. tak nak simpan dalam hati, nanti serabut.. ngeh3.. banyak asemen2.. pagi tadi kat library, duk dengan sykin.. renung sejenak n cuba list kan semua asemen yg belum siap.. adusss.. banyak sungguh dan enak yg tidak terkata seksenya.. hikhik..

Rasa nak pi main nge budak2 jea.. main nge budak2 ni hilang tensen sikit.. tak kesah laa baby ke, budak setahun ke atau 3 4 tahun.. semalam dapat panggilan dari kak ma.. tapi bila angkat, Muna yang cakap.. waaa.. rindunya dengan Muna.. nak layan dia bersembang dan akhirnya 'mengenakan' dia.. ohoho.. sungguh anim suke mengenakan budak tecik ni.. haha..

Ok laa.. mata dah ngantuk.. kesudahannya, refleksi tak siap.. camne nak siap, file refleksi tu pun tak bukak.. hehe..

0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online