:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Tuesday, February 3, 2009

Al-Fatihah..

Kesempatan ini, marilah kite sedekah kan al-fatihah kepada salah seorang pelajar SMAASZA dulu merangkap satu dorm dengan anim mase form 5, bilik 7A.. tapi arwah lebih muda dari anim.. arwah Syarifah Majidah bt Saleh yang kembali ke rahmatullah pada 3 feb. 09 pada pukul 5 pagi tadi.. semoga ALLAH merahmati rohnya dan ditempatkan dalam golongan beriman..

Masih terngiang-ngiang suara dia di telinga anim.. walaupun dah lame tak bersua dengan dia, arwah seorang yang jenis manja.. so, jadi teringat2 laa cara dia bercakap dan perilakunya sebab dia agak rapat dengan anim dan kawan2 anim.. penyakit tidak diketahui.. Dr jangka denggi, tapi bukan sebenarnya.. ntah.. hanya Allah yang tahu..

Cukuplah MATI peringatan buat kita yang lalai atas dunia ni..

0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online