:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Friday, May 21, 2010

Ianya Percuma.. Mengapa Tidak Mahu??

Nak generate income melalui FB, dah tak reti..
Dah install nuffnang, tapi tak masuk2 pun duit [haha.. baru seminggu lebih tambah nuffnang dalam blog ni.. tak sabar betul!]
Tengok advertlets, try tambah gadget dia dalam blog.. alhamdulillah, sangat cepat dapat duit.. walaupun ianya bertambah sen2 je dalam sehari, kalau sabar sikit, mau dapat banyak jugak dalam sebulan..
Last2, terjumpe this website.. ini juga boleh tambah duit.. betul! cuba lah! ianya percuma.. mengapa anda tidak mahu???
Khas untuk mereka2 yang TIADA kerja nak buat.. alang2 ko buang masa, baik klik2 n dapat duit.. khusus pada mereka yang sedang cuti semester..
Pada mereka2 yang sedang tunggu surat konvo, daripada tanam anggur kt umah, baik ko tanam duit dalam laptop ni haaa..
oke.. selamat mencuba..




1. Hanya create a free account..
2. Buat survey2 yang dia dah bagi..
3. Pastu dapat duit.. tapi tunggu dapat $75, $200, $350 atau $500, baru dapat redeem..


Ini yang kami dapat pada hari ni.. start pukul 9 pagi sampai kul 2 petang.. harap2 bertambah lagi.. amiiinnn.. duit ni totally untuk baby..


Latest.. pukul 4.28 pm.. syukur alhamdulillah..
ape tunggu lagi kawan2, sign up now for money..


p/s: gigih betul mama n baba cari duit untuk baby.. kerna kami mahu bagi yang terbaik untuk kamu sayang!!


6 Comments:

wan_syahira said...

hati2 dgn infinity downline...
http://www.zaharuddin.net/content/view/915/72/

~segala2nya memerlukan duit, tapi duit BUKAN lah segala2nya... cari duit yang BETUL2 halal, BUKAN duit yg syubhah...wallahua'lam

iQa~ said...

Hati2 dgn semua ni..

Mami Hadeef said...

aniem to wan_syahira:

Ya.. mekasih atas ingatan.. tengah wat study ttg laman web tu.. tapi yg pasti free survey ni bukan gune sistem infinity downline yang sememangnya haram tu.. sekarang ni, kalau pasal klik dapat duit, ustaz zaharuddin just cakap 'membazir masa' saja, tapi tak der sebut pasal hukum..

aniem to dunia kita:

thanks atas sebab ingatan.. saya akan berhati2.. tak der bagi no acc atau no ic pun.. atau awak ade pengalamn kene tipu? kalau ada share2 la.. saya boleh elak.. ape2 pun, thanks..

Nazihah bt. Idris a.k.a Marfu'atul Imtiyaz said...

ya ukhti, kak just nak remind to be careful. Secara realitinya, rezeki yang berkat yang adalah rezeki yang disusuli usaha. Bila kita tak past sumber rezeki tu, maka bimbang dari sumber yang syubhah. lebih2 bila diberikan untuk zuriat tersayang. hati2 ye.

Mami Hadeef said...

aniem to nazihah:

mekasih akak atas ingatan tu.. camni, free survey tu, bukan kite tak usaha langsung.. setiap hari, kite akan bukak web dia, jawab survey dan menilai dalam bentuk penulisan berkenaan dengan survey tadi tu..

melalui penilaian yang kite buat la, dorang akan pertimbangkan dan membuat penambahan tentang company dorang.. contohnya, kalau secara realitinya, macam Jabatan Perangkaan Malaysia yang buat survey tentang penduduk di Malaysia, mereka bayar pada distributor borang tersebut, 1 keping borang (1 family) = RM 20.. cuma yang tu kite nampak depan mata..

Yang ni melalui online survey.. tapi tak pe, apa2 pun mekasih atas remind tu.. anim sekarng ngah tunggu balas emel dari Ustaz zaharuddin berkenaan dengan isu ni.. harap dia dapat jawab segala kemusykilan kite =)

misz_nierah said...

salam,nk tanye. total referral tu cne?

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online