:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Thursday, May 13, 2010

Akhirnya..

Ehem2.. testing 1..2..3.. testing 1....2....3...
anda di belakang sana, boleh dengar suara saye tanpa microphone??
microphone mcm rosak oke..hihi..

Saya NURRUL-HANIEM BT MUSTAPHY,
no matrik : D20061026497 ..
no i/c: 870428-xx-xxxx

ingin memaklumkan kepada anda bahawa saya sudah tamat sesi pengajian saya di Universiti Pendidikan Sultan Idris yang terchenta itu dengan jayanya.. alhamdulillah.. setelah menghempas pulas [hempas pulas la sangat.. studi selalu last minit.. haha], studi sungguh selama 4 tahun untuk mendapat ijazah dalam bidang pendidikan, akhirnya saya sudah berada di garisan penamat oke..

Dengan itu, saya dengan senang hati sekarang sedang menunggu surat untuk konvokesyen yang dengar khabar2 angin akan di buat pada bulan 11.. insya ALLAH, akan dianugerahkan Ijazah Sarjana Muda Pendidikan Sains (Fizik)..

Dengan lafaz bismillah.. saya merasmikan bahawa saya sudah tidak menjadi STUDENT lagi.. huhu..

p/s: lebih excited tunggu baby lahir lagi dari surat konvo ^_~
p/s 2: tibe2 tak percaya, sebab akhirnya tamat belajar dalam status sudah menjadi isteri dan bakal bergelar ibu.. padahal, perancangan dulu mau kawen selepas aku tamat praktikal bulan mei 2010.. perancangan ALLAH Maha Hebat.. tiada siapa yang tahu..






2 Comments:

Aliyah Al~Istiqamah said...

salam puan haniem
walaupon saya x knal puan
tp just nak ckp tahniah!!
huhu..jemputla jd ckgu fizik kat sambestari usj lima
x ramai ckgu fzk
eheh

Mami Hadeef said...

aniem to istiqam:

wsalam.. salam kenal juga.. hihi.. kecik tapak tgn, sebesar padang bola saya tadahkan.. tapi masalahnya kat KL.. tak mau berpisah nge hubby jauh2 sgt.. hihi.. sian baby nanti..pisah dgn baba dia..

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online