:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Thursday, May 28, 2009

Award n Tag

Award~

Award nih diberi oleh Cik Raihah Rosli.. thanks eah.. insan yang tak jemu bagi aku award.. hehe.. aku penah bagi tak ek kat dia? lupe la.. dia ni tolong jahit manik kat baju pengantin aku.. thanks eah.. dalam blog dia, dia tulis aku ni 'yang sentiasa menjadi rakan yang memahami'..hehe.. yeke eah?

5 reasons why i'm special

Susah la nak jawab soalan ni.. kalu dijawab jadi 'masuk bakul angkat sendiri pulak'.. hehe.. kalu tukar soalan taleh ke? hehe...tak pe la, aku jawab jugak yea..special ke aku nih?

1. Sebab nama aku Nurrul - Haniem.. kire moden la sikit la dari adik beradik aku yang lain..
2. Sebab pada nama aku dieja 'double R'.. jarang2 nama Nurul di eja double R ..special gak kan?
3. Sebab nama aku ada 'sengkang'.. betul la ka eja? nak tau kenapa nama aku ade sengkang? sebab mak aku takut orang tertinggal nama Haniem di belakang.. so, bile letak sengkang jadi orang akan tulis jugak Haniem.. yang jadi masalahnya, orang takkan tulis '-' tu sebab orang ingat aku just wat 'aksesori' pada nama jea atau terconteng.. siyes.. ejaan dalam kad pengenalan macam tu tau.. dan menjadi kerumitan+kesusahan+kesulitan bile aku nak isi borang OMR untuk apply pape je la.. sebab mana ade column untuk simbol ni '-' ni pada bahagian nama.. bahagian alamat ade la..
4. Sebab nama aku Haniem.. ejaan moden jugak la kalau ikut zaman 87 dulu.. hikhik.. reasonable tak ?
5. Sebab aku anak haji mustaphy.. ejaan nama ayah aku phy 'phy' belakang.. adakah ayah aku pun special gak? hikhik..

why do you proud to be a girl?

sebab aku... ape keistimewaan perempuan, itu lah kebanggaan ku..

Are you beautiful? Why?

haha.. ape punye soalan la.. suh kartun dalam award tuh jawab..yang pasti aku tak seputih kartun dalam award tuh.. hehe

*************************************************************************************

Tag~

Tag ni dari Kak Firjah.. akak, ringkas2 boleh ek? kenapa aku pilih gambar ni sebab.... hehe.. biar la menjadi rahsia aku jea.. kat belakang tu tempat rekreasi kalumpang.. bes wooo pi sane.. aku n kawan2 gi kul 9 pagi.. air sejuk gile.. sejuk2 pun berendam macam badak jugak.. aku ke tuh? aiseh.. cite pasal background blakang aku pulak.. hehe.. tak pe kan? sbelah aku tuh syikin [baju oren].. kawan aku sejak sem 1 sampai loni.. syikin ni suke gelak.. kadang2 aku rase aku tak wat lawak pun, tapi dia gelak jugak.. aku pun gelak jugak la.. hikhik..


To kak firjah:-
Akak, saye menjawab tag dah ke? hehe.. sorry akak.. lambat jawab.. dah peram kan tag ni macam jeruk buah cermai pulak.. sedapnya, tapi aku tak suke.. hehe..


1 Comment:

FirJah said...

hehe...ngak ape2 sih...tq ye..jawab jugak..akak pun dapat 3 tag dah tp tak terjawab lagi...bz bebenornya cikgu nih..hihi..
eh..bila ek blh g umh anim..esok akk g penang jap kenduri bestfriend..ahad mlm balik trg plak...isnin selasa rabu tak dak ape2 kalau free blh la g..khamis 4jun ada kursus kat sekolah, jumaat hingga selasa balik kedah...aniem akad bile?? umah aniem kat jalan ke kg pak madah ker??

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online