:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Tuesday, September 30, 2008

Salam Aidilfitri..

Di aidilfitri mulia, maaf dipinta andainya:

TERkasar bahasa.. [mungkin ada nukilan yang tak elok bahasanya]
TERsilap bicara.. [aku tak pernah sembang nge korang wahai pembaca sekalian..Hehe]
TERmarah yang tak kena.. [kesalahan ni lagi tak ada]
TERtanya tak tentu hala.. [ada jugak kot dalam artikel aku, aku tanye korang..Cuma aku tak dengar la jawapannya yang dijawab tu]
TERsasul yang tak sengaja.. [banyak lah kot..malas dah nak list kan kt artikel mana yang aku tersasul]
TERpukul kat mana-mana.. [ish, tak ada ni..tak ada terpukul korang.. terpukul laptop ada lah]
TERpekik di telinga.. [aku tak penah kan pekik kt telingan korang?? melainkan korang baca blog aku, korang pasang lagu.. tu bukan aku ye yang terpekik kt situ]
TERusik yang sengaja.. [isy..tak penah main usik2 ni..Hehe]
dan macam2 lagi yang ada..

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin..

Pape pon, maaf dipinta.. Aku akan update blog ni lepas balik UPSI nanti.. Daaa.. Kepada yang nak drive, sedang drive, atau sudah drive, atau di drive kan oleh driver, berhati2 lah di jalan raya.. Ingat orang tersayang..

0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online