:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Monday, November 2, 2009

Tahniah..

Sekarang minggu exam..1 buku pun aku tak sentuh lagi.. penat sangat2 tubuh ni ngantuk.. travel hari Jumaat dari TM ke Kuantan.. petang Jumaat balik ke Trg.. duk sampai hari ahad.. hari ahad balik ke Kuantan.. hari isnin pagi balik TM.. hajatnya terus nak print tesis bile balik TM, tengok2 margin lari pulak.. tak ikut spesifikasi tesis..adoiyya.. doa

Itu je yg aku nak cite.. siul haha.. ape tahniah tu? sebenarnya tahniah untuk dua perkara.. aci tak aku tulis tahniahs..

Tahniah 1:

Tahniah untuk kakak kedua aku yang telah dipanggil oleh ALLAH ke 'rumah'-NYA.. maksudnya pegi Mekah la.. aku balik Trg pun sebab nak jumpe dengan dia la.. aiseh, rasa sedih sangat masa peluk dia.. sebak pun ade.. mujur aku tak sempat hantar ke airport.. kalu tak, lagi bercucuran air mata.. ohhh~aku sangat senang mengalirkan air mata.. nangih mase buat tahlil antara keluarga, baca yassin pun aku dh sebak.. tapi cover beb.. takkan aku nak nangis sorang2.. haha..

Tahniah 2:

Tahniah untuk abang ipar aku iaitu abang kelima zubir kerana telah selamat menyambut ketibaan mujahid Islam di dunia ini, insya ALLAH.. pengalaman kak salmi mengandung sangat la perit.. rasenye 3 bulan pertama tu selalu masuk ward.. sampai kan bulan kelima pun ade lagi kes kene tahan ward.. now, dh selamat jadi ummi pada hari ni.. bang, kite bile lagi?? hihi..sengihnampakgigi

Tahniah tambahan:

Tahniah kepada diri sendiri kerana telah berjaya menamatkan zaman pangajian di muzium pendidikan ini.. haha.. first time aku gune istilah ni.. saje nak war-warkan, kampus utama UPSI sudah dimaktubkan sebagai muzium pendidikan.. aku jadi warga muzium wehh..jangan tak tau..takbole cuma, sekarang tunggu habes exam 3 papers lagi.. hoho.. juga, tahniah kepada fizikal aku yang telah kuat mengharungi perjalanan berulang alik dari TM-Kuantan yang bukannya dekat okeh.. lepas ni no more beli tiket ke Kuantan lagik.. yahuuuuu!!menari

p/s: ada mase 2 hari setengah untuk pulun baca Classical Mechanics.. ya ALLAH, berikanlah kekuatan pada hamba-Mu ni.. berikanlah yang terbaik untuk ku..


2 Comments:

Cik Tips Online said...

Tahniah..tahniah..tahniah.. kakak ke dua yang mane? kak Ma tu no beghapa? Loh dah nak abis ye.. cepatnya.. ha.. Dah abih belajo ni buleh la nak beranak.. Akak ingat akak jadi pindah kuantan nak kenal laa dgn hanim.. sekali bos akak tak bagi da... isk! kalau tak buleh le ajak kamu berdua dating kat umah hasebeng akak tu.. rumah dia kat nuu De Rhu Beach resort tu... haih.. xde rezeki kita nak jumpa...

Mami Hadeef said...

aniem to cip tips online:

kak ma tu nombor 3.. kakak atas kak ma.. haha.. yela kak, memang dh habes belajor, tapi praktikal tak lepas lagik.. huhu.. ala, tak pe la kak.. nanti ade rezeki, akak pindah kuantan, let me know oke.. bulih jumpe2.. jalan2 kat ECM ke [tempat tu je femes]..

bes nye rumah kat tepi pantai.. bagus gak akak offer utk kami 'dating' nie.. hihi.. tak honeymoon lagi sejak kawen ritu.. huhu

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online